  • Data: 2017-02-26 20:57:54
    Temat: Re: Calling card
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-26 o 15:10, HF5BS pisze:

    > Ano właśnie. Dość szybko jednak docierały do mnie informacje, że
    > niektóre bebsy między sobą potrafiły już po necie gadać (no, taka Maloka
    > to już 20 parę lat temu, osobiście temi rencamy Kermitem przez telnet
    > pliczki ciagnąłem, z Maloki (jakiś niewielki darmowy limit 10 minut),
    > program Telix v4.51 DOS). Ale szczegółów nie pomnę.

    Maloka to już dość późny okres BBSów. Właściwie, to schyłek.

    Maloka, prowadzona nota bene przez Stanisława Tymińskiego, oferowała
    dostęp do prawdziwego internetowego e-maila, oraz do stron www - głównie
    w formie tekstowej, lub w formie predefiniowanych grafik. Prawdziwie
    graficzne strony (w takiej formie, w jakiej wówczas występowały) były
    chyba dostępne w jakimś droższym pakiecie.

    Malokę pamiętam też z czata na żywo, prekursora IRC.

    --
    Liwiusz