  • Data: 2017-02-28 23:53:14
    Temat: Re: Calling card
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Feb 2017 23:00:53 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ci co incydentalnie, to też nijak nie mogli bez TCP/IP. Ja wrzucałem
    > do swojego INN-a, z którym łączyłem się przez port TCP 119. A na tę

    tin chyba potrafil jakos bezposrednio z plikow lokalnego serwera
    czytac. W kazdym badz razie jak sie odsunalem od serwera, to dzialal
    tak wolno, ze musialem sie na slrn przesiasc :-)

    > dyskietkę, to też z wiadra nie wlewałem, tylko z INNego serwera w sieci
    > TCP/IP.

    A skad wiesz, moze do niego tez ktos dyskietka nalewal :-)

    > Jak się zalogowało na jakiś host unixowy.

    A i to chyba z trudem, bo te terminale 3270 ...

    > Żeby coś do newsów pod bitnetem
    > było, to ja o tym nic nie wiem. Wzmiankowane listservery, to i owszem.

    I o to chodzi. Host bitnetu dostal adres IP ... i wiele z tego nie
    wynikalo :-)

    J.