    From: j...@a...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon 20-24-28/2,8 kontra kit
    Date: Wed, 14 Jan 2009 09:44:48 -0800 (PST)

    On 14 Jan., 18:00, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Wiedząc o "jakim słabym ciele" mówisz to zastanawia mnie, co tak może na
    > to wpływać ??? O_o
    >
    > Efekt placebo?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    niec podobnego - konkretne rozwizania techniczne w nowej matrycy i to
    bynajmnjej nie wyzsza rozdzielczosc jest decydujaca a zupelnie inny
    rozklad mikrosoczewek ma powierzchni matrycy.
    ten sposob jaki zastosowal c w 50 d w porownaniu do efektu jakie daje
    matrycy z konwencjonalnym ukladem microsoczewek nazwalbym rewolucyjnym.