  • 11. Data: 2010-04-05 22:25:16
    Temat: Re: CarCamOne problem
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 5 Apr 2010 18:44:19 +0200, qwe2 napisał(a):

    > czy instalowali cos do odpalania tworzonych przez nia plikow, czy tez
    > zwyczajnie sie otwieraja bez specjalnych zabiegow?
    > Moze moja kamerka cos ma spitolone, a pliki powinny otwierac sie
    > bezproblemowo?

    Jeśli nie ugryzie tego nawet mplayer (jest kilka portów na win32, nawet z
    GUI), to będzie wina plików (albo jakiegoś wybitnie kosmicznego i
    zamkniętego kodeka). Program przy okazji wypluje trochę informacji na temat
    tego pliku.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-04-06 10:46:10
    Od: "jz" <j...@l...pl>

    Odpalilem w koncu, nie instalujac niczego.
    Za pomoca windows media player na nowszym komputerze niz poprzednio.
    Jakosc obrazu jest fatalna, niebo ma kolor czerwony i zolty, tablic
    rejestracyjnych samochodow tuz przede mna nie da sie odczytac. Zmeczyla mnie
    ta kamera, nie polecam nikomu.
    Chyba bede staral sie zwrocic ją do sklepu.
    Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
    Jesli ktos ma rady odnosnie co moze byc przyczyna takiego zlego obrazu to
    poprosze.
    Sterownikow ze strony producenta nie udalo mi sie zainstalowac, sa bardzo
    źle i niejasno opisane, i w sumie nie wiadomo nawet czy to napewno
    sterowniki.
    Dla pelnego obrazu sprzedano mi niedopasowane akcesoria do montowania w
    samochodzie na desce (rzepy nie do pary, 2 takie same), instrukcja nie po
    polsku, a angielska zawiera bledy i wtrety (po hiszapansku chyba), co mozna
    nawet zobaczyc w tej wersji elektronicznej na str producenta.
    Ogolnie kicha.

  • 13. Data: 2010-04-06 19:52:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 Apr 2010 13:29:11 +0200, w <hpci83$hj1$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "qwe2" <q...@m...pl> napisał(-a):

    > Witam,
    > Nagralem kilka plikow avi powyzsza kamerka (CarCamOne v2), niestety nie moge
    > ich niczym odpalic.
    > Z instrukcji nie wynika jasno czy potrzebne sa sterowniki.
    > Prosze o rade innych uzytkownikow jak odpalic pliki?

    Standardowy zestaw ffdshow powinien pomóc (tylko nie instaluj jakichś paków,
    k-lite itp. badziewia).
    W środku avi-ka pewnie masz video w MJPEG, a audio w RAW ew. MP3.
    Odpalisz czymkolwiek po instalacji ffdshow.

  • 14. Data: 2010-04-06 19:53:33

    Tue, 6 Apr 2010 10:46:10 +0200, w <hpet2h$e4$1@nemesis.news.neostrada.pl>, "jz"
    <j...@l...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Sterownikow ze strony producenta nie udalo mi sie zainstalowac, sa bardzo
    > źle i niejasno opisane, i w sumie nie wiadomo nawet czy to napewno

    Wrzuć plik na neta.