  • 11. Data: 2013-02-13 13:50:15
    Temat: Re: Cejrowski - Bezpłatne parkowanie w miastach
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Cejrowski jest znanym wkurwiaczem. Do dziś tylko nie wiem czy on tak
    > umyślnie czy raczej z głupoty.

    Moze napisz co konkretnie masz mu do zarzucenia zamiast tak pieprzyc ?

    sz.

  • 12. Data: 2013-02-13 14:09:53
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    > Cejrowski jest znanym wkurwiaczem. Do dziś tylko nie wiem czy on tak
    > umyślnie czy raczej z głupoty.

    Jeden z inteligentniejszych ludzi.
    Jego reportaże są super.
    Ty na 100% wolisz kucharzy, pieprzących trzy po trzy, podróżujących i
    żrących za nie swoje.

  • 13. Data: 2013-02-13 14:55:31
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-02-13 11:38, *LEPEK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > A gawiedź przyklaskuje, bo przecież chodzi o nabijanie kasy "im".

    Jak widzisz gawiedź przyklasnęła :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 14. Data: 2013-02-13 15:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szufla b...@e...pl ...

    > Moze napisz co konkretnie masz mu do zarzucenia zamiast tak pieprzyc ?

    wydaje się, że napisał bardzo wyraźnie w +- 5 poście tego wątku...

  • 15. Data: 2013-02-13 15:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szufla b...@e...pl ...

    > Taka rotacja byla zawsze bez wzgledu na oplaty, a najwieksza pod
    > monopolowymi. Jesli jednak niedaleko urzedu czy sklepu jest jakis
    > biurowiec, jak w centrum to miejsca mozesz sobie szukac kilometr
    > dalej.

    Chcesz powiedzieć, że pracownicy parkują w strefie samochody na cały dzień?
    To chyba trochę droga przyjemność...

  • 16. Data: 2013-02-13 15:10:57
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-02-13 14:55, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-02-13 11:38, *LEPEK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Jak widzisz gawiedź przyklasnęła :)
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    I będzie przyklaskiwać, bo tylko gołodupce siedzą, nic nie robią i
    opowiadają na grupach jacy to oni kul, wrzystkowiedzący i umiejący.
    Reszta świata to głupki i wkurwiacze.
    No ale się nie chce dupy od kompa ruszyć, bo i po co.

  • 17. Data: 2013-02-13 15:16:46
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jeden z inteligentniejszych ludzi.
    > Jego reportaże są super.
    > Ty na 100% wolisz kucharzy, pieprzących trzy po trzy, podróżujących i
    > żrących za nie swoje.

    szkoda tylko że w tych reportażach mija się z prawdą:
    http://tierralatina.blox.pl/2008/04/Cejrowski-klamie
    .html
    http://tierralatina.blox.pl/2009/07/Cejrowski-prostu
    je-Krecac-jeszcze-bardziej.html

    Lubiłem gościa, mam jego 2 książki i świetnie się czytały. Szkoda tylko że
    to fantazja, o czym po raz pierwszy przekonałem się kiedy podał nazwę
    jedynego węża (może żmii), który potrafi ścigać człowieka. Szkoda tylko, że
    wujek gugle nie zna takiego węża :)

  • 18. Data: 2013-02-13 15:57:27
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Chcesz powiedzieć, że pracownicy parkują w strefie samochody na cały dzień?
    Owszem, oprocz mieszkancow.
    > To chyba trochę droga przyjemność...
    Zalezy dla kogo.

    sz.

  • 19. Data: 2013-02-13 15:58:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > wydaje się, że napisał bardzo wyraźnie w +- 5 poście tego wątku...

    nastepny.

    sz.

  • 20. Data: 2013-02-13 16:00:01
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-02-13 14:09, Dawid pisze:

    > Jeden z inteligentniejszych ludzi.

    Ja mu inteligencji nie odmawiam. Wierzę, że jest inteligentny, skoro
    udaje mu się wmawiać skutecznie takie bzdury, jak zalinkowałem. Umie
    zagospodarować tak podatny grunt, jak ludzie - "spiskowcy", którzy
    uważają, że wszystkiemu winni są "oni", że dorabiają się wyłącznie
    "oni", a przecież są tak proste sposoby na to, aby Polska była krajem
    mlekiem i miodem płynąca.

    > Jego reportaże są super.

    Niektóre tak, inne słabe.
    Fajnie opowiada, ale o rzeczach egzotycznych, u nas nieznanych. Jednak
    jak przychodzi mu robić reportaż o czymś, o czym widzowie mają choćby
    mgliste pojęcie, to się okazuje, że mocno "ubarwia", żeby nie powiedzieć
    dobitniej (vide - "reportaż" o polskim więzieniu).

    > Ty na 100% wolisz kucharzy, pieprzących trzy po trzy, podróżujących i
    > żrących za nie swoje.

    Twoja intuicja cię zawiodła. Akurat wszelkiej maści - tak modne ostatnio
    - show kulinarne mi się nie podobają, jak niemal wszystkie reżyserowane
    show od Wybacz Mi, przez Big Brothera, po inne tańce i talenty.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm