    Date: Sun, 16 May 2010 01:40:01 +0200
    From: Maciek - Wally <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Celeron D 3.2 (351) vs Pentium 4 HT 3.2 (640)

    W dniu 2010-05-15 19:31, PC pisze:
    > Mam dylemat. Zamiast sprzętu audio/video/radio używam komputera, który
    > stanowi centrum multimedialne. Sprzęt oparty jest na płycie GA-8I915ME-GL i
    > procku Celeron D 351, 3200 MHz, 1GB ram, GF7300GT. W zasadzie ta
    > konfiguracja sprawdza się poza jednym - filmy Full HD. Zazwyczaj filmy
    > oglądam bezpośrednio na TV bo ma USB i czyta prawie wszystko. Sporadycznie
    > zdarza się, że nie obsługuje jakiegoś śmiesznego kodeka audio. Wtedy chętnie
    > zapuściłbym film poprzez kompa podłączonego tego TV. Niestety Celeron nie
> [...]
    Wymień kartę graficzną na jakiegoś najtańszego, nowego Radeona, który
    sprzętowo zdekoduje Ci wideo. Widzę, że masz na płycie PCIe, więc nie
    będzie problemów. Dobre będzie np. to:

    http://www.agito.pl/karty-graficzne/gigabyte-radeon-
    hd-4550-512mb-ddr3-pci-e-box.0.339799.html?attr=248:
    394391&showAllAttr=248

    Bezgłośne, tanie, ze sprzętowym dekoderem wideo, dodatkowo będziesz miał
    wyjście HDMI bez żadnych przejściówek i z dźwiękiem.

    --
    Maciek