    From: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Celeron D 3.2 (351) vs Pentium 4 HT 3.2 (640)
    Date: Mon, 17 May 2010 19:48:48 +0000 (UTC)

    PC <l...@w...pl> wrote:
    > Mam dylemat. Zamiast sprzętu audio/video/radio używam komputera, który
    > stanowi centrum multimedialne. Sprzęt oparty jest na płycie GA-8I915ME-GL i
    > procku Celeron D 351, 3200 MHz, 1GB ram, GF7300GT. W zasadzie ta
    > konfiguracja sprawdza się poza jednym - filmy Full HD. Zazwyczaj filmy
    > oglądam bezpośrednio na TV bo ma USB i czyta prawie wszystko. Sporadycznie
    > zdarza się, że nie obsługuje jakiegoś śmiesznego kodeka audio. Wtedy chętnie
    > zapuściłbym film poprzez kompa podłączonego tego TV. Niestety Celeron nie
> [...]

    Bez sprzętowej akceleracji H.264 mój P 4 HT 3.2 (640) dokładnie taki jak Twój
    daje radę tylko przy użyciu najszybszego kodeka x.264 czyli CoreAVC
    W/w kodek potrafi wykorzystać technologię CUDA w kartach nvidia,
    ale 7300GT zdaje się tego nie obsługuje jeszcze... na mojej 8600
    po włączeniu obsługi CUDA procesor p IV jest wykorzystywany jedynie
    w ok 10%

    Tak czy inaczej zanim zmienisz procek, wypróbuj CoreAVC (w opcjach wyłącz
    deinterlacing (ustaw na none), deblocking na Skip Always oraz wyłącz
    Aggressive Deinterlacing i crop 1088 - to powinien dać radę

    Z takimi ustawieniami działało mi 1080p nawet na Centrino 1.7GHZ w laptopie.

    --
    gs