  • Data: 2017-07-23 23:41:39
    Temat: Re: Cena paliw w USA
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:okppgj$4of$1@node2.news.atman.pl...
    >W sumie chyba do przema :)
    >
    > Jak obecnie wyglądają ceny paliw na stacjach w USA?
    > Mamy małe nieścisłości w rozmowach ze znajomymi i chętnie bym zweryfikował
    > u źródeł w USA.
    >
    > --
    > Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    > nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

    Z wrzesnia/pazdziernika 2016

    taknkowałem tylko 87 okt.
    California - z tego po pamiętam średnio 1,3$ za galon
    Arizona Tucson najtaniej może ze 3 razy widziałem ok.0,99$ za galon,
    pamietam że na to zwróciłem uwagę, ja może tankowałem ok. 1,03?.

    Jak jest teraz to sobie sprawdzisz w necie, natomiast różnice procentowe
    będą się trzymać w zależności od tych stanów i oczywiście danych przypadków
    stacji/lokalizacji.

    Generalnie zauważyłem ceny CA>NV>AZ..

    pozzdrav,
    August