  • 1. Data: 2013-02-19 11:01:44
    Temat: Centralny zamek itp - problem
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    Witam
    Chyba padł mi akumulator, centralny otwiera tylko drzwi kierowcy,
    samochodu nie da sie odpalić. Chciałem podładować akumulator ale maska
    się nie otwiera. Co w takiej sytuacji robić ??
    Samochod stał 4 dni w garażu, wcześniej nic nie wskazywało na
    rozładowanie akumulatora.

  • 2. Data: 2013-02-19 11:11:56
    Temat: Re: Centralny zamek itp - problem
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-19, Karolczak <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > się nie otwiera. Co w takiej sytuacji robić ??
    > Samochod stał 4 dni w garażu, wcześniej nic nie wskazywało na

    A co to za samochod? Bez tej wiedzy mozna Ci jedynie polecic podlaczenie
    prostownika do gniazda zapalniczki o ile jest zasilane bezposrednio.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-02-19 11:13:33
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

> [...]
    > sytuacji robić ??
    > Samochod stał 4 dni w garażu, wcześniej nic nie wskazywało na rozładowanie

    Odpalic na "pycha" :)

    sz.

  • 4. Data: 2013-02-19 11:30:22
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    Audi A4 B5

  • 5. Data: 2013-02-19 12:31:24
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Odpalic na "pycha" :)

    A jeśli to automat?

  • 6. Data: 2013-02-19 14:13:31
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 19.02.2013 11:01, Karolczak wrote:
> [...]
    > się nie otwiera. Co w takiej sytuacji robić ??
    > Samochod stał 4 dni w garażu, wcześniej nic nie wskazywało na

    Kolejny gowniany nowy samochod. Nawet maski nie da sie recznie otworzyc.
    Ostatnio sasiad kupil malucha, moze to nie glupi pomysl :)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2013-02-19 14:34:03
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 14:13:31 +0100, Marek napisał(a):

    > Kolejny gowniany nowy samochod. Nawet maski nie da sie recznie otworzyc.
    > Ostatnio sasiad kupil malucha, moze to nie glupi pomysl :)

    A w jakim innym samochodzie da się ręcznie otworzyć ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2013-02-19 14:38:54
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 19.02.2013 14:34, huri_khan wrote:

    > A w jakim innym samochodzie da się ręcznie otworzyć ?

    Maly hint. Przy drzwiach kierowcy, w okolicach kierownicy szukaj dzwigni
    do otwierania maski.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 9. Data: 2013-02-19 14:51:03
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 14:38:54 +0100, Marek napisał(a):

    > Maly hint. Przy drzwiach kierowcy, w okolicach kierownicy szukaj dzwigni
    > do otwierania maski.

    Ten maluch mnie zmylił, myślałem że masz na mysli samochód, w którym maskę
    można otworzyć z zewnątrz.

  • 10. Data: 2013-02-19 15:49:21
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    Aku padł, kabelki podłączyłem i goli