  • 1. Data: 2012-05-30 14:07:19
    Temat: Ceny paliwa w USA spadają
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    dziś 20 centów na galonie taniej niż w zeszłym roku o tej samej porze
    roku...
    a jak w Polsce?

  • 2. Data: 2012-05-30 15:35:40
    Temat: Re: Ceny paliwa w USA spadają
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

    > dziś 20 centów na galonie taniej niż w zeszłym roku o tej samej porze
    > roku...
    > a jak w Polsce?
    kupujesz za złotówki?

  • 3. Data: 2012-05-30 20:27:32
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > dziś 20 centów na galonie taniej niż w zeszłym roku o tej samej porze
    > roku...
    > a jak w Polsce?

    musisz wszystkich wkurw#%& ? ;-)

    brat

  • 4. Data: 2012-05-30 20:38:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit" napisał w wiadomości

    >musisz wszystkich wkurw#%& ? ;-)

    Oj tam zaraz wk* ... 20 centow na galonie to jakies 20gr na litrze.

    To sa normalne ruchy, wczoraj pod Zgorzelcem ON byl po 5.90, we
    Wroclawiu na Shell po 5.69, na neste cos 5.55 ..

    J.

  • 5. Data: 2012-05-30 20:40:48
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-30 20:38, J.F pisze:

    > Oj tam zaraz wk* ... 20 centow na galonie to jakies 20gr na litrze.

    procentowo wieeksze

    litościwie nie napisałeś ile USD kosztuje galon

    ale my powinniśmy się cieszyć bo dzięki akcyzie i podatkom ceny są
    stabilniejsze ;-)

  • 6. Data: 2012-05-30 20:45:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości

    >procentowo wieeksze
    >litościwie nie napisałeś ile USD kosztuje galon

    To Pszemol nie naposal, moze nas nie chcial wk* :-)

    >ale my powinniśmy się cieszyć bo dzięki akcyzie i podatkom ceny są
    >stabilniejsze ;-)

    ale to sie docenia jak ida w gore, a nie spadaja :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-05-31 07:49:16
    Temat: Re: Ceny paliwa w USA spadaj?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 30 May 2012 20:38:39 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To sa normalne ruchy, wczoraj pod Zgorzelcem ON byl po 5.90, we
    >Wroclawiu na Shell po 5.69, na neste cos 5.55 ..

    ON - 30.05.2012

    Warszawa Neste - 5,72
    Częstochowa Shell - 5,58
    Częstochowa Lukoil - 5,54
    Warszawa Makro - dla posiadaczy karty standard (czerwon/niebieska) -
    5.55

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2012-05-31 08:18:19
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > dziś 20 centów na galonie taniej niż w zeszłym roku o tej samej porze
    > roku...
    > a jak w Polsce?

    Spadają ...

    E95 na Statoilu była już po 5.72 tak samo jak na Neste
    Ja parę dni temu tankowałem E95 po 5.69 za 1L

  • 9. Data: 2012-05-31 08:30:03
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 30.05.2012 14:07, Pszemol pisze:
    > dziś 20 centów na galonie taniej niż w zeszłym roku o tej samej porze
    > roku...
    > a jak w Polsce?

    Właśnie mija miesiąc, jak to cena ropy w Rybniku nie drgnęła ani grosza,
    dodatkowo jakiś spisek, bo na większości stacji w mieście ropa po 5,64zł.

    Nie wiem czemu, ale mam takie przeczucie, że cena paliwa mogła by być
    niższa, ale nasze kochane koncerny, troszcząc się o nas, nie serwują nam
    obniżki, aby w przyszłości nie musieć nas stresować podwyżką..

  • 10. Data: 2012-05-31 18:27:44
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > dziś 20 centów na galonie taniej niż w zeszłym roku o tej samej porze
    > roku...
    > a jak w Polsce?

    Za to w Californii jest 25 centów na galonie drożej niż w zeszłym roku o tej
    samej porze.
    W Chinach jest drożej o 10% niż rok temu.
    W Vancouver jest o 30 centów drożej niż rok temu.

    A biorąc pod uwagę fakt, że dolar podrożał o 27% przez ostatnie 365 dni,
    benzyna musi być odpowiednio droższa. Cudów nie ma.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl