  • Data: 2018-01-09 03:32:58
    Temat: Re: Cesja i przeniesienie usługi do innej SN
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:8489758a-722b-4403-9c85-d9de49efc563@googlegrou
    ps.com...
    > Dobry wieczór,

    > właśnie dziś podłączono mi stacjonarny telefon, usługa po cesji
    > i przeniesieniu zgodnie z planem z pierwszej wiadomości w tym wątku.

    Numer zachowany (nie pomnę szczegółów)? I tyle się pier... no, wozili?

    > Cieszę się jakby był rok 1987 i zainstalowanoby mi telefon po 15 latach
    > oczekiwania.

    Ćśś... bo jeszcze podchwycą...

    > Mój CB-740 wpięty w ścianę po raz pierwszy od wielu lat również bardzo się
    > cieszy.

    My z tobą też :)

    > Muszę długopisem typu Zenith wypisać nową karteczkę z numerem,

    Yyy... takim?
    http://wyborcza.pl/alehistoria/1,121681,20301008,zen
    ith-najslynniejszy-dlugopis-polski-ludowej-historia-
    z-prl.html

    > nie wiem czy zmieszczę 7 cyfr na niej...

    Zmieścisz, spoko :) Nawet ze wskaźnikiem strefy.
    W razie czego na laserówce dziabniesz :)
    Chociaż na maszynie do pisania by wyglądało bardziej "kul" (wiele takich
    widziałem etykietek), ale czy się zmieści, nie powiem... kompromisowo - na
    laserze zrobić z czcionką jak w maszynie, pomniejszoną tak, aby się cały
    numer zmieścił.

    > Ukłony,

    RING <NNU>

    RING

    RING
    <hang up>...

    Czółko! Się mię przypomniało, jak niemal masowo regulowałem tarcze i
    dzwonki, aby kręciły jak najlepiej i dzwoniły jak najgłośniej... (i
    pamiętajcie dzieci - nie oliwimy hamulców, nie tylko w samochodach, ale i w
    tarczach telefonicznych!) :)

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej

    PS Przepraszam za literówki i zapraszam na truskawki w Milanówku, właśnie
    leci piosenka w radiu :)