  • Data: 2018-01-09 16:46:01
    Temat: Re: Cesja i przeniesienie usługi do innej SN
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 03:32:54 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:
    > Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j_k.s_i@g_l.c_m> napisał w
    >
    > Numer zachowany (nie pomnę szczegółów)? I tyle się pier... no, wozili?

    Najwięcej zwlekałem ja, bo cesję zrobiłem na początku grudnia, na dyspozycję
    przeniesienia musiałem odczekać jeden okres rozliczeniowy. Złożyłem ją 2 stycznia,
    więc szybko poszło. Jakość obsługi niezła, spodziewałem się gorszej.

    Numer nowy lub z odzysku, poznański, winogradzko-piatkowski 06182... Technicznie
    usługa realizowana jest prawdopodobnie z RSU (jak zwał tak zwał) zlokalizowanego w
    parterowym mieszkaniu w jednym z sąsiednich bloków. Łącznie na całym Piątkowie jest
    takich mieszkań kilka - kojarzę 5, może jest i więcej.
    Operator musi mieć ze spółdzielnią bardzo korzystną umowę na korzystanie z tych
    lokali, w przeciwnym wypadku spodziewałbym się raczej ich likwidacji.
    Swoją drogą teraz (w grudniu 2017) całe osiedle zostało wyposażone w instalację FTTH
    (ZTCW wspólną dla Orange i przynajmniej jeszcze jednego operatora), ciekawy jestem
    czy będą migrować klientów i likwidować te wyniosy w mieszkaniach.

    Stary numer był z innej SN, więc nie mógł zostać. Zresztą nie chciałem. Wydzwaniało
    na niego sporo kreatur oferujących prestiżowe garnki z owczej wełny i pościele ze
    stali nierdzewnej.

    > Ćśś... bo jeszcze podchwycą...

    Nooo, oni by chyba bardzo chcieli mieć taką kolejkę klientów oczekujących na ich
    uslugi, jak w 1987. Ale to se ne vrati! ;)

    > Yyy... takim?
    > http://wyborcza.pl/alehistoria/1,121681,20301008,zen
    ith-najslynniejszy-dlugopis-polski-ludowej-historia-
    z-prl.html

    Może być i taki, choć mój był żółty, niestety nie mogę go znaleźć. Został zapas
    wkładów. Oprócz długopisu Zenith przydałby się jeszcze odpowiednio poźółkły papier...
    ;)

    Ukłony,
    js