    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Cesja i przeniesienie usługi do innej SN
    Date: Wed, 10 Jan 2018 23:25:37 +0100
    <odgq77$ri$1@node2.news.atman.pl> <odhlvf$e10$1@news.agh.edu.pl>
    <odi106$5c2$1@node2.news.atman.pl> <odi23u$6gk$1@node2.news.atman.pl>
    <odipmp$rgv$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <590267ea$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <8...@g...com>
    <p319km$5ur$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>

    (sorki, jak mi się ptaszki poptaszkują ilościowo, ręcznie dostawiam z winy
    QP - jeden raz tylko widziałem newsposta z gugla, bez QP)
    Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:f4112227-11a2-45be-aa7c-926c9bb26c70@googlegrou
    ps.com...
    > Stary numer był z innej SN, więc nie mógł zostać. Zresztą nie chciałem.
    > Wydzwaniało na niego sporo kreatur oferujących prestiżowe
    > garnki z owczej wełny i pościele ze stali nierdzewnej.

    Ja na Sferiaku takich blokuję. Korzystam książki w telefonie, ale
    mniej-więcej i bez tego wiem, z jakich numerów spodziewać się telefonu.
    Jeśli np. nie mam nikogo znajomego w Opolu, Elblagu, Częstochowie, bądź
    stamtąd znajomi mają komórki, to odwalam bez odebrania i od razu robię wpis
    blokuj. Tylko mi poczta głosowa sama dzwoni i oznajmia, że dzwonił skurwysyn
    z numeru 616xxxxxx.

    > Nooo, oni by chyba bardzo chcieli mieć taką kolejkę klientów oczekujących
    > na ich uslugi,
    > jak w 1987. Ale to se ne vrati! ;)

    Całe szczęście.

    >>> http://wyborcza.pl/alehistoria/1,121681,20301008,zen
    ith-najslynniejszy-dlugopis-polski-ludowej-historia-
    z-prl.html

    > Może być i taki, choć mój był żółty, niestety nie mogę go znaleźć.

    Różne były, z białymi i czarnymi włącznie. A najpopularniejszy chyba był
    taki mieszany z niebieskiego, sinego, oraz zielonkawego.

    > Został zapas wkładów.

    A piszą jeszcze? Niekiedy same wkłady robiły za pełnoprawny długopis. Poza
    tym takie wkłady widuję w innych konstrukcjach. Pilnuj, aby stały dziobem do
    dolu i nie trzymaj w cieple, bo paskudnie wyleją (nie rozkminiłem, jak się
    to dzieje, jedyne co zauważyłem, to prawdopodobnie łapie pęcherzyk
    powietrza, który z temperaturą rośnie i wypycha nabój tuszu na zewnątrz).

    > Oprócz długopisu Zenith przydałby się jeszcze
    > odpowiednio poźółkły papier... ;)

    A wystaw na słoneczko na jakiś czas, zżółknie jak jaja przy żółtaczce :)

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej