  • 51. Data: 2014-01-27 18:39:20
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.01.2014 17:41, J.F pisze:
    > A nie, przepraszam, nie z Iskra, niech funkcjonariusz ma FR i
    > udokumentowane wykroczenie. Oczywiscie FR dzialajacy zgodnie z regulami
    > sztuki metrologicznej, czyli np robiacy dwa zdjecia w odstepie 0.5s, aby
    > bylo mozliwosc sprawdzenia poprawnosci radaru.

    0,2 jak już, poza tym pełna zgoda. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 52. Data: 2014-01-27 18:40:31
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-01-27 17:40, k...@g...com pisze:

    > Potem ściągnie od pracownika przy jego ostatniej wypłacie bo jak przeczyta że na 50
    było 90 albo na 90 160 to będzie to ostatnia wyplata

    tego pracownika w firmie.

    to zależy czy ten pracownik zarabia dzięki szybszej jeździe więcej niż
    kosztują mandaty. Bo szczerze mówiąc pracodawca może wkalkulować sobie
    jakąś kwotę na te cele - z resztą skoro TIRowcy muszą wkalkulować
    viatole, to i mniejsi mogą to przyjąć za dodatkowy podatek. Moim
    klientom często zależy na czasie i jak ich usługa podrożeje 10zł to
    nawet nie zauważą, a utworzy się fundusz mandatowy w firmie i w
    majestacie prawa wszyscy będziemy zapierdalać. Jestem za :)

    Łukasz

  • 53. Data: 2014-01-27 18:43:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.01.2014 17:40, k...@g...com pisze:
    > Potem ściągnie od pracownika przy jego ostatniej wypłacie bo jak przeczyta że na 50
    było 90 albo na 90 160 to będzie to ostatnia wyplata tego pracownika w firmie.

    Ty naprawdę w to wierzysz? :D

    --
    anacron
    aba/

  • 54. Data: 2014-01-27 18:44:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-aut
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    > --
    > anacron
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    To się nie ma prawa obronić w Trybunale.

  • 55. Data: 2014-01-27 18:46:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    W dniu 2014-01-27 18:03, J.F pisze:

    >Jakie nieważne - jak już zaczynasz opowiadać o domniemanych metodach
    >gnojenia kierowców (które określiłeś dość jasno) to je wskaż, a nie
    >twórz medialnych 'faktów'.

    >Nie ma takiej potrzeby.

    na razie do wladze maja taka mozliwosc.
    A poniewaz nie ma takiej potrzeby i jest to dokuczliwe dla obywatela
    ... to zapiszmy to w ustawie.

    >Załóż sobie zeszycik...

    I o to chodzi - neich posly napisza ze trzeba miec zeszycik, to ich
    moze narod w kolejnych wyborach doceni :-)

    >Prowadź rejestr, a co do czasu to jest on określony.

    Do chyba trzech lat. Tak daleko moja pamiec nie siega.

    >Znowu teoria spiskowa - udowodnij, że zdjęcia są przetrzymywane.

    No to o co chodzi ? Wladza nie przetrzymuje, to mozna wpisac w ustawe
    ze przetrzymane sie przeterminowuje :-)

    >Sens czego?

    Sensowne wymagania od strony kierowcow.

    >Ciekawe czemu przemilczałeś swoje pomysły o karaniu firm leasingowych
    >czy wypożyczalni:>

    Bo juz mi sie z toba klocic nie chce. Wypozyczalnia bedzie
    weryfikowala czy mandaty placisz ... ale nie martw sie, wielu sie
    ucieszy, koniec koncow punkty pojda na firme :-)

    >Może się i cieszysz, ale jakoś nie widzę byśmy się zgadzali.

    Zgadzamy sie ze na swiecie jest roznie, wiec mozemy wypracowac u nas
    sensowne reguly.
    A nie tak jak ty chcesz :-P

    >Wersja ma być korzystna dla społeczeństwa, a skoro niektórym
    >skutecznie ukróci możliwość kombinacji to jestem za tym.

    A innym przysla wezwanie za jakies niemieckie auto ...

    P.S. znajomy ostatnio odmowl mandatu - twierdzil ze nie przekroczyl o
    30 km/h tylko najwyzej o 10.
    I sad bez rozprawy zmniejszyl kare..

    Zeby mogl sprawdzic.

    J.

  • 56. Data: 2014-01-27 18:52:24
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 18:40:31 UTC+1 użytkownik dddddddd napisał:

> [...]
    >
    > nawet nie zauważą, a utworzy się fundusz mandatowy w firmie i w
    >
    > majestacie prawa wszyscy będziemy zapierdalać. Jestem za :)

    Jak wybitny pracownik to tym bardziej dostanie opierdol. Pracodawcy potrzebny żywy i
    zdrowy. Przypadki o takich piszesz będą dwa dziennie. Szczegół do pominięcia. Polowa
    z reszty złapanych to drobne cwaniaczki. Jak najszybsze ujebanie ich jest w interesie
    wszystkich.

  • 57. Data: 2014-01-27 18:56:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.01.2014 18:24, Artur Maśląg pisze:

    > Jakie nieważne - jak już zaczynasz opowiadać o domniemanych metodach
    > gnojenia kierowców (które określiłeś dość jasno) to je wskaż, a nie
    > twórz medialnych 'faktów'.

    Ja dostałem wezwanie do sądu z fotki sprzed 4 miesięcy. Akurat bo
    pamiętam, kto wtedy prowadził, w aucie 3 kierowców i każdy w tej trasie
    prowadził, a zdjęcie od tyłu. Teraz bym musiał zapłacić.

    --
    anacron
    aba/

  • 58. Data: 2014-01-27 18:57:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.01.2014 18:44, Cavallino pisze:
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821
    > To się nie ma prawa obronić w Trybunale.

    W Polsce? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 59. Data: 2014-01-27 19:02:41
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Potem ściągnie od pracownika przy jego ostatniej wypłacie

    Pracownik zwalnia się, bierze wypłatę a po miesiącu dwóch przychodzą
    fotki na 6 tysi LOL

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm