  • Data: 2014-04-23 13:20:00
    Temat: Re: Cichy i wydajny komputer
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK pisze:
    > Produkują. Jakoś w przemysłowych zasilaczach nie widać problemu 1kW bez
    > wyjących wentylatorów, tylko w PC nikt nie chce ryzykować (za małe
    > pieniądze), że jakiś gimnazjalista to właduje do bylejakiej
    > nieprzewiewnej obudowy, doda pasywne chłodzenie procesora i grafiki, a
    > wszystko wstawi do wnęki w biurku, i potem będzie pytanie "a gdzie są
    > moje kondensatory".

    No to mnie nie urządza, bo chciałbym mieć pasywną grafikę :) Na razie
    zamówiłem obudowę Fractal Design DEFINE mini i Seasonic X-460.

    Teraz zastanawiam się nad wyborem WC dla CPU, a dokładniej rozmiaru
    zestawu chłodnica/wentylator. W obudowie mam dwa miejsca:
    na tylnej ściance zaraz obok CPU - 120mm
    na górnej ściance nad CPU - 120/140 mm.

    Wydaje mi się, że górna ścianka byłaby lepsza jeśli chodzi o termikę ale
    patrząc na zdjęcia w Internecie ludzie montuję te zestawy (Corsair H
    series) na tylnej ściance.

    --
    pozdrawiam
    Piotr