  • 1. Data: 2004-06-25 21:22:42
    Temat: Co jeszcze mogę zrobić???
    Od: "bigda" <b...@W...gazeta.pl>

    Założyłem stronę. Na kilka - kilkanaście interesujacych mnie słów-kluczy moja
    strona pojawia się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w goglach,
    onecie, wp, interii. (poza jednym hasłem w goglach które oscyluje pomiędzy 21
    a 27 miejscem). Zostawiłem info o swojej stronie na kilku listach
    dyskusyjnych i forach. Pomiomo tego nie przekroczyłem jeszcze 150 wizyt
    dziennie. Co jeszcze mogę zrobić, żeby ktoś pzryszedł?

    Pozdro
    Bigda

  • 2. Data: 2004-06-25 22:00:21
    Temat: Re: Co jeszcze mogę zrobić???
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    bigda <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
    > na kilku listach dyskusyjnych i forach. Pomiomo tego nie przekroczyłem
    > jeszcze 150 wizyt dziennie. Co jeszcze mogę zrobić, żeby ktoś pzryszedł?

    Może te słowa są interesujące dla Ciebie ale nie na internautów. Moja strona
    na 150 odwiedzin dziennie czekała 4 lata.

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/

  • 3. Data: 2004-06-25 22:01:15
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    bigda napisał(a):
> [...]
    > dyskusyjnych i forach. Pomiomo tego nie przekroczyłem jeszcze 150 wizyt
    > dziennie. Co jeszcze mogę zrobić, żeby ktoś pzryszedł?

    Poczytać netykietę ;P
    oraz <http://evil.pl/pip/faq.html#1> to NAPRAWDĘ jest problem polskiego
    Internetu

    Zanim napiszesz na jakąś grupę, czytaj jej opis i FAQ. Adresy tych
    dokumentów znajdziesz na <http://www.killfile.pl>.

    PS.
    Czyżby Inteligencja była AŻ tak w cenie ?? a może to nowa promocja Neo
    zaowocowała nową "klasą" nieświadomych niczego użytkowników
    "utwardzonych" na wiedzę ??

  • 4. Data: 2004-06-25 22:10:09
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "bigda" <b...@W...gazeta.pl> wrote :

> [...]
    > o swojej stronie na kilku listach dyskusyjnych i forach. Pomiomo
    > tego nie przekroczyłem jeszcze 150 wizyt dziennie. Co jeszcze mogę

    odpowiedz jest prosta - Boobs, u mnie dziala

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 5. Data: 2004-06-25 22:28:07
    Od: "| Andy |" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bigda" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na kilku listach dyskusyjnych i forach. Pomiomo tego nie przekroczyłem
    > jeszcze 150 wizyt dziennie. Co jeszcze mogę zrobić, żeby ktoś pzryszedł?

    Przyszedl czy zagladal? Bo to zasadnicza roznica. Jesli "zagladal" to
    ... zrobic strone tak zeby dla tego kogos byla atrakcyjna.

    --
    | Andy |

  • 6. Data: 2004-06-25 23:13:44
    Od: "gmx" <n...@m...adresu>

    Użytkownik "bigda" napisał:

> [...]
    > na kilku listach dyskusyjnych i forach. Pomiomo tego nie przekroczyłem
    > jeszcze 150 wizyt dziennie. Co jeszcze mogę zrobić, żeby ktoś pzryszedł?

    Wystawić tam warez, eskalacja odwiedzin gwarantowana.

    gmx

  • 7. Data: 2004-06-25 23:46:40
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    gmx wrote:

    > Wystawić tam warez, eskalacja odwiedzin gwarantowana.

    taaaa, warez + gole d...... i 1500 twoje ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 8. Data: 2004-06-26 14:28:39
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako The Obserwer
    <S...@b...the.firewalls.on.the.net> w artykule
    <news:cbi7ld$631$1@Gambit.Gubernat.NET> pisze:

    > Poczytać netykietę ;P
    > oraz <http://evil.pl/pip/faq.html#1> to NAPRAWDĘ jest problem polskiego
    > Internetu

    Możesz wyjaśnić, co wskazany przez Ciebie punkt 1. FAQ grupy
    pl.internet.pomoc ma wspólnego z opisanym przez pytającego problemem?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

  • 9. Data: 2004-06-26 23:36:58
    Od: "bigda" <b...@N...gazeta.pl>

    Jestescie nieocenieni, wielkie dięki.
    Powiedzcie mi tylko, co to jest boobs i warez, które mają tak zwiększyć ilosć
    odwiedzin.

  • 10. Data: 2004-06-26 23:50:45
    Od: "bigda" <b...@N...gazeta.pl>

    Mała poprawka, przez dwa miesiące istnienia strony 3 razy udało mi się
    przekroczyć 150 wizyt, ale to tylko trzy razy. Bardzo się uwziąłem, żeby
    przez następne dwa miesiące ze trzy razy przekroczyć 1000. Naturalnei nie
    inwestując w to, bo to zbyt łatwe by było.

    Pozdrawiam
    Bigda