  • 11. Data: 2009-05-29 21:24:24
    Temat: Re: Co robicie przy takim zgloszeniu na abuse
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

    Faszczu <f...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > odszkodowania na rzecz Abonenta.. Szkody powsta=B3e w wyniku nadu=BFycia
    > pokrywa Abonent."
    > "Operator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zaprzestania
    > =B6wiadczenia us=B3ug bez odszkodowania w przypadku, gdy Abonent w spos=F3b
    > oczywisty narusza postanowienia niniejszego Regulaminu, lub nie
    > naruszaj=B1c Regulaminu, swoimi dzia=B3aniami powoduje zak=B3=F3cenia w
    > funkcjonowaniu Sieci Operatora."
    >
    > W takiej sytuacji wszystko zale=BFy od admina poniewa=BF zastrzeg=B3 sobie
    > mo=BFliwo=B6=E6 interwencji. Wszystko rozbije si=EA o to czy jest mi=B3y/ch=

    co do takich regulaminów.
    1. Mozna je sobie wsadzić w ... :-) - ale:

    Jesli jestes siecia osiedlową to taki regulamin ma sens bo normalni zjadacze
    internetu nie maja pojecia zazwyczaj o niczym oprocz wklepania adresu strony
    i torrenta. I jak im zgodnie ze swoim regulaminem cos wylaczysz zablokujesz
    to tylko grzeczniejsi beda.

    Jesli jednak Twoim Klientem jest firma ktora ma poukladanego prawnika ,
    zastosowanine takiego regulaminun spowoduje tylko Tobie kłopoty. Na zasadzie
    raz na jkis czas trafisz na mądrzejszego od siebie :-)

    Po drugie wklepywanie w umowe tak głupkowatych regulaminow jest glupie i
    tylko marnuje "las:
    nan kazda swiadczona usluge zawierana jest przeciez umowa z okreslonym
    okresem wypowiedzenia czy tez dla Klienta czy tez Operatora i podpieranie się
    regulaminem o tak slabych zapisach mija sie z celem.

    Wrcajac do tego przypadku
    atakujacym jest Klient indywidulany (nine zwracam uwagi czy atakuje w sposob
    celowy czy ktos mu sie wlamal) - nastraszych go sprawdzi, zablokojesz to sie
    poprawie lub poprawi to co trzeba

    a teraz sprobój taka akcje wykonac u Klienta, ktory generuje do Twojej firmy
    np 100tys miesiecznie :-)

    niby taki sam regulamin podobna umowa - a jakie inne traktowanie :-)
    jeszcze zadzwonisz i powiesz ze wylaczysz tego co sie skarzy , aby Panu
    adminowi z Banku głowy nie zawracal

    no ale takei sa ninestety realia

    pozdro

  • 12. Data: 2009-05-29 22:27:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "b...@n...pl" <b...@n...pl> writes:

    > Ale jeśli popełniasz przestępstwo to będziesz się pchał do policji z
    > tym, że ktoś Ci w tym przeszkadza?

    Chwilowo nie to jest tematem, nie ma tu mowy o przestepstwie. Ktos
    przeszkadza nie w popelnianiu przestepstw, a np. w normalnym korzystaniu
    z sieci. Moze to konkurencja, ktorej biznes gorzej idzie? Kto wie.
    Klient moze udac sie i na policje, i do sądu, i do gazety, a moze
    jeszcze gdzies.

    To nie zawsze jest takie proste jak sie wydaje, wyciaganie wnioskow na
    podstawie wersji jednej strony jest zupelnie bez sensu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2009-05-30 09:09:32
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Fri, 29 May 2009 21:24:24 +0000 (UTC), " " <p...@W...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    > niby taki sam regulamin podobna umowa - a jakie inne traktowanie :-)
    > jeszcze zadzwonisz i powiesz ze wylaczysz tego co sie skarzy , aby Panu

    czemu niestety ?

    jak dla mnie stety, bo utrzymanie abuse@ poprostu kosztuje, o ile dla
    100 klientów płacących po 3 dychy nie opłaca się go utrzymywać (mam na
    myśli osobnego człowieka, nie zaś kolesia który obsługuje abuse@ w
    przerwie pomiędzy konfigurowaniem routingów a lataniem po dachach) zaś
    dla jednego, który płaci 100kPLNów już tak

    --
    Tomek Kruk CZARNET
    Tam jest największy biznes,gdzie wszyscy mówią

  • 14. Data: 2009-06-01 08:11:45
    Od: Faszczu <f...@g...com>

    On 29 Maj, 23:24, " " <p...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > i torrenta. I jak im zgodnie ze swoim regulaminem cos wylaczysz zablokujesz

    Exactly.
    Po za tym przed podjęciem jakichś kroków zawsze lubię zadzwonić i
    pogadać jak się sprawy mają. Dopiero gdy ktoś jest niemiły i nie
    poczuwa się na przykład do rozsyłania spamu pomimo że przez niego
    trafiamy na RBL to mogę się powołać na paragraf X i kazać zadzwonić
    jak przemyśli swoje zachowanie. Do firm oczywiście mamy inne
    podejście.