  • Data: 2004-12-24 14:45:24
    Temat: Re: Co siĂŞ dzieje z THC.NET.PL
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Dec 2004 15:36:36 +0100, Jaroslaw Druzbinski napisał(a):

    > Powiem Wam szczeze ze pieprzycie caly rynek internetowy. Rozumiem niskie
    > ceny dla osob prywatnych, dla artystow i innych. Ale firmy robiace kase
    > i placace 50 zl za hosting to smieszne. Oczywiscie to wszystko dzieki
    > Wam super providerom do ktorych "serwerowni" dzwoni Yahoo.

    Aha.. lepszy polski hosting na którym nic nie ma, a admini ledwo co chcą
    dupę ruszyć, za 900 zł rocznie niż amerykański hosting za $30 rocznie,
    gdzie jest wszystko a obsługa jest w kilkadziesiąt minut?

    Skąd ja znam tą argumentację... "to jest gówniany hosting, ale nasz,
    polski, na miarę naszych możliwości"

    PS. odnoszę się do zacytowanego zdania i hostingu który znam. Nie odnoszę
    się to THC.cośtam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu