    From: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co siĂŞ dzieje z THC.NET.PL
    Date: Sat, 25 Dec 2004 10:21:11 +0100

    Waldek Godel wrote:

    > Aha.. lepszy polski hosting na którym nic nie ma, a admini ledwo co
    > chcą dupę ruszyć, za 900 zł rocznie niż amerykański hosting za $30
    > rocznie, gdzie jest wszystko a obsługa jest w kilkadziesiąt minut?

    Oj ciekawe spostrzezenie.
    Podam przyklady.
    home.pl - infolinia 24h
    netart - infominia 24 h
    chyba wystarczy bo takich jest duzo. Moze bez infolini ale obsluga
    idealna. Podaj przyklad kontaktu klienta ktory korzysta z posrednika
    bezposrednio z administratorem ktory jest kompetentny i moze cos dla
    ciebie zrobic. Mam tutaj na mysl admina ktory ma fizyczny dostep do
    serwerow. Obawiam sie ze nie ma takiej mozliwosci.
    Natomiast jezeli reprezentujesz firme korzystajaca z uslug za $30
    rocznie to z przykroscia musze to stwierdzic ale ta firma jest nic nie
    warta. Sam osobiscie nigdy nie skorzystam z uslug takich firm ktore sama
    chca "kroic kase ile sie da od Polakow" a daja zarabiac amerykanom.
    Niech ta firma sprzedaje swoje rzeczy amerykanowm i bedzie wszystk ok.
    Ot taki maly patriotyzm.

    > Skąd ja znam tą argumentację... "to jest gówniany hosting, ale nasz,
    > polski, na miarę naszych możliwości"
    Owszem jest gowniany poniewaz same czasy opoznien lecace przez ocean
    rosna znaczaco bo po 200%. Jest wiele przeciwwskazan ale nie bede sie
    rozpisywal bo juz to bylo pisane.

    > PS. odnoszę się do zacytowanego zdania i hostingu który znam. Nie
    > odnoszę się to THC.cośtam.
    To moze powiedz o tym ktory znasz ciezko sie ustosunkowac do czegos
    czego nie ma.