    From: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co się dzieje z THC.NET.PL
    Date: Thu, 23 Dec 2004 13:42:46 +0100

    Uzytkownik "Noose" <noose_no_spam@thc._no_spam_.net.pl> napisal w
    wiadomosci news:cqe2ca$8de$1@korweta.task.gda.pl...

    > Chcialbym zauwazyc, ze jezeli cos jest tanie to nie koniecznie musi
    > byc zle... (tak juz nie jeden czlowiek zasugerowal). Drogi hosting rozni
    > sie od taniego tym, ze z drogiego ludzie biora pieniadze do swojej
    > kieszeni, a my w THC 100% pieniedzy wkladamy w sprzet....

    Powiedz mi prosze jak to 100% pieniedzy wkladacie w sprzet dzierzawiac go w
    jakims zamorskim datacenter ?

    Placicie miesieczny abonament dopóki zabawa sie nie znudzi, lub dopóki sa z
    tego pieniedze. Gdy przestaje to byc oplacalne wypowiadacie umowe, a
    klientom mówiecie: adios muchachos. Moze to i jest wlasciwy model biznesowy,
    bo tego typu firm pojawilo sie ostatnimi czasy sporo, ale nie dorabiajcie do
    tego ideologii. Zaleta tego rozwiazania jest po prostu cena. Wada jest to,
    ze wszystko poza systemem operacyjnym Waszego serwera jest poza Wasza
    kontrola. Wiec kiedy dzwonia z Yahoo, ze siejecie spamem, to NOC odlacza Was
    od sieci, nie zadajac sobie trudu wyjasnienia sprawy, bo tak stanowi umowa.
    To takie moje 0,03 PLN odnosnie tematu taniego hostingu, tanich lacz i
    ogólnie magii niskich cen.

    --
    Z#