  • Data: 2018-11-17 23:36:36
    Temat: Re: Co się dzieje z przejezdnością w 3mieście?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-17 o 14:32, LEPEK pisze:

    > U nas w ostatnim czasie powstała kolej metropolitalna łącząca Kaszuby i
    > lotnisko z Trójmiastem oraz jedna nowa linia tramwajowa, ale to IMO
    > zdecydowanie zbyt mało.

    Kolega codziennie korzysta z tej kolei dojeżdżając do pracy i modli się
    by deszcz nie spadł, żeby nie było zbyt zimno bo wtedy do domu nie
    wróci. Byle pretekst i kolej metropolitalna stoi.

    To tak a'propos innowacji komunikacyjnych w 3 mieście.

    Do tego zlikwidowano 3ci pas na obwodnicy w okolicy zjazdów na Karwiny i
    na Witomino. Od razu zaowocowało to niebotycznymi korkami. Podobnie na
    trasie z Redy na Władysławowo. Zauważyłem, że rzadko kiedy zmiany
    drogowe tutaj służą poprawie przepustowości dróg. Owszem, były i takie,
    ale chyba tylko przez niedopatrzenie powstały.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek