  • 11. Data: 2014-03-24 10:32:01
    Temat: Re: Co to za stos?
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Zbych wrote:

    > Zapomniałeś tylko sprawdzić czy wskaźnik został ustawiony i jak ci się
    > skończą sockety, to będziesz mazał po pamięci. Wypadałoby sprawdzić
    > flagę lbFound.

    Być może, to kilka lat temu było i pewnie coś przeoczyłem.
    Urzadzenia chodzą więc nie ruszam i już nie ruszę do czasu wymiany urzadzeń.

    jp

  • 12. Data: 2014-03-24 10:34:33
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Marek wrote:

    > To jakaś starsza wersja, terraz zastąpiono tą funkcję funkcją TCPOpen
    > i kod już jest zupełnie inny. Domniemtwam, że Twój patch korygował
    > obsługę timeout'u?
    Tak starsza, ze starymi błędami; nowsze wersje mają pewnie nowsze błędy :-)

    jp

  • 13. Data: 2014-03-24 20:40:47
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 23.03.2014 12:37, Atlantis wrote:
    > Niestety nie znam języka Goethego, więc nie mogę doczytać w opisie.
    > Ktoś może mi powiedzieć, jaki stos TCP/IP został wykorzystany w tym
    > projekcie?
    >
    > http://www.ulrichradig.de/home/index.php/avr/webserv
    er

    > Na pewno nie jest to minimalistyczna wersja z tuxgraphics.org. To jakaś
    > wariacja na temat uIP czy zupełnie inny projekt, stworzony zupełnie od
    > podstaw? W źródłach widać m.in. sterowniki do ENC28J60 i RTL8019, jak
    > również jakieś biblioteki do obsługi telnetu.

    Kiedyś nawet miałem w ręku płytkę zrobioną według tego projektu, tylko
    nie wiem czy akurat z oryginalnym oprogramowaniem, ale w tej był
    wykorzystany EtherSex.

    Jakub Rakus