  • 1. Data: 2004-01-30 15:26:41
    Temat: Co wy na to?
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    Wlasnie doczytalem to:
    t.tpsa.pl>

    ciekaw jestem ile neostrad i idsli bedzie zablokowane :)))

    --
    Wiesiek

  • 2. Data: 2004-01-30 19:58:40
    Temat: Re: Co wy na to?
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl>

    Dnia 2004-01-30 16:26, Wiesiek napisal(a):

    > Wlasnie doczytalem to:
    t.tpsa.pl>

    Pokutujcie za grzechy, albowiem nadchodzi koniec świata i Dzień Sądu! ;-)))

    Telekomuch postanowił coś zrobić... ten szok mnie chyba zabije.

    > ciekaw jestem ile neostrad i idsli bedzie zablokowane :)))

    Mam nadzieję, że tyle ile trzeba, tzn wszystkie rozsyłające syfa. Najwyższy
    czas uświadomić luserstwu, że podłączanie do sieci niezbaezpieczonego
    komputera kończy się nieprzyjemnościami.

    --
    M.S.Z. # Niezależnie od tego, jak wielki jest
    Mechanical # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,

  • 3. Data: 2004-01-31 05:48:47
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    MSZ napisał(a):

    > Mam nadzieję, że tyle ile trzeba, tzn wszystkie rozsyłające syfa. Najwyższy
    > czas uświadomić luserstwu, że podłączanie do sieci niezbaezpieczonego
    > komputera kończy się nieprzyjemnościami.

    Zabezpieczyć się przed wszystkim nie można. A jeżeli chodzi o uświadamianie
    to wołałbym, żeby ktoś wytlumaczył adminom konfigurującym serwery
    pocztowe, że odbijanie listów z wykrytym wirusem na adres jaki znajduje
    się w polu from nie tylko nie jest dobrym rozwiązaniem ale jest wrecz
    pomocą w rozpowszechnianiu tego syfu.

    januszek

  • 4. Data: 2004-01-31 08:43:49
    Od: "Adam Wos" <u...@p...wp.pl>

    Wiesiek wrote:
    > Wlasnie doczytalem to:
    t.tpsa.pl>

    > ciekaw jestem ile neostrad i idsli bedzie zablokowane :)))

    "Zaprawde powiadam wam, jestli neostrada jak i iDSL zrodlem wszelkiego zla
    na ziemi tej"

    zalosny <lol> :/

    --
    ..and I don't want the world to see me..
    ..'cos I don't think that they'd understand..

  • 5. Data: 2004-01-31 10:36:17
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl>

    Dnia 2004-01-31 06:48, januszek napisal(a):

    > Zabezpieczyć się przed wszystkim nie można.

    Do końca nie można, ale można, nie tak wielkim wysiłkiem, zabezpieczyć się
    bardzo skutecznie. I to nawet za darmo. Darmowych antywirusów jest kilka, do
    płyty głównej mi dodali nie-darmowego (to się robi popularne wśród lepszych
    producentów), firewalli osobistych też jest wybór (Kerio jest bardzo dobre).

    I pokasować wszystkie Outlooki a szczególnie OE.

> [...]
    > pocztowe, że odbijanie listów z wykrytym wirusem na adres jaki znajduje
    > się w polu from nie tylko nie jest dobrym rozwiązaniem ale jest wrecz

    To by trzeba też wyjaśnić autorom antywirusów, że powinni dawać jakiś
    znacznik przy wykryciu, że dany wirus fałszuje From. Nie można kasować
    wszystkich maili z wirusami bez raportowania tego. Obecnie mam w mimedefangu
    ręcznie wpisaną listę, co uwalać bez odsyłania - to nie jest idealne
    rozwiązanie...

  • 6. Data: 2004-01-31 12:21:38
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako MSZ <m...@k...pmp.com.pl> w artykule
    <news:5f0gvb.ls9.ln@localhost> pisze:

    > I pokasować wszystkie Outlooki a szczególnie OE.

    I The Baty też.
    I wszystkie przeglądarki www i edytory tekstowe.

    http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
    2620
    http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
    2623

    Robak wyszukuje adresy poczty elektronicznej z plików z rozszerzeniami
    htm, sht, php, asp, dbx, tbb, adb, pl, wab, txt.

    Potem przyjdzie kolej na następne programy, a później skasujemy też
    Google, Niusy Onetu i dostęp z Gazety zamiast tłuc luserów po łapach za
    klikanie, na co popadnie.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Adres w nagłówku zmieniony poza moim zasięgiem

  • 7. Data: 2004-01-31 12:33:08
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On Sat, 31 Jan 2004 11:36:17 +0100, MSZ
    <m...@k...pmp.com.pl> wrote:

    > I pokasować wszystkie Outlooki a szczególnie OE.

    A co ma zezulec do zipa z robalem, którego luseria uruchamia
    ,,tom łapom''?

    .r
    _____________
    robert rędziak jid: rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL GK Śnieżka ST
    i'm gonna send him to outer space, to find another race

  • 8. Data: 2004-01-31 12:35:15
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Andrzej P. Wozniak wrote:
    > Osoba podpisana jako MSZ <m...@k...pmp.com.pl> w artykule

    > I The Baty też.
    > I wszystkie przeglądarki www i edytory tekstowe.

    Protestuję, mój Mutt pod Linuxem na to smętnym kalafiorem -)

    > Potem przyjdzie kolej na następne programy, a później skasujemy też
    > Google, Niusy Onetu i dostęp z Gazety zamiast tłuc luserów po łapach za
    > klikanie, na co popadnie.

    Wystarczy zmienić system operacyjny -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 9. Data: 2004-01-31 12:38:09
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On 31 Jan 2004 12:35:15 GMT, Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>
    wrote:

    > Wystarczy zmienić system operacyjny -)

    I co zrobić z tymi, którym przemieszczenie ikonki ,,Internet'' w
    inne miejsce na pulpicie, powoduje generowanie spazmów o treści
    ,,Internet mi się zepsuł!!!''? ;>

    .r

  • 10. Data: 2004-01-31 13:00:48
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Robert Rędziak wrote:
    > I co zrobić z tymi, którym przemieszczenie ikonki ,,Internet'' w
    > inne miejsce na pulpicie, powoduje generowanie spazmów o treści
    > ,,Internet mi się zepsuł!!!''? ;>

    Mandrake? Suse? -)))