    Subject: Re: Cofanie liczników!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <r21ed1$vfc$1@news.icm.edu.pl> <1d185rswytyy0$.dlg@lort.hihi>
    <r26re2$vl4$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <1nylzga93i4id$.dlg@lort.hihi>
    <r28e3u$m3f$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5e47e83b$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <r291jb$ug8$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5e4810ea$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <r2950f$9l$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5e48201e$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <r299m1$2cb$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5e483cd2$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <r29hko$5tc$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Sun, 16 Feb 2020 01:14:47 +0100

    W dniu 2020-02-15 o 20:43, m4rkiz pisze:

    > w kraju, to chyba wynika z kontekstu dosyć jasno?

    Nie wynika. Przy aucie sprowadzonym w dalszym ciągu powinieneś
    miedz stan licznika w umowie a i diagnosta powinien dopuścić
    auto do rejestracji czyli zanim przerejestrujesz masz wpis w komputer.
    Więc w jakim celu to dodatkowe sprawdzanie? bo lepszego
    argumentu nie znalazłeś?

    > czy ja twierdzę że przestępstwo nie jest przestępstwem albo nawołuję do
    > łamania prawa bądź to usprawiedliwiam? coś cię projekcje ponoszą

    A czy ja twierdze że nawołujesz? Pilnuj swoich projekcji.

    > nie ma to żadnego związku z tematem, problem pojawił się kiedy byłem już
    > właścicielem

    Skoro zdecydowałeś się problem opisać to jakiś związek jednak dostrzegłeś.

    > nie ogarniasz słowa pisanego?

    > ???

    "nie ogarniasz słowa pisanego?"

    Czyli tego sam nie wiesz.

    > najwyraźniej my jesteśmy, trzeba jednak dać coś w zamian

    A kogo my obchodzimy, zwłaszcza że konkretnych propozycji nie mamy
    a ty głupio krytykujesz to co już zrobili bo nie rozwiązuje
    wszystkich problemów.

    > ja się tłumacze? przedstawiając fakt?

    Tak to zabrzmiało:
    "W nocy przyjechali
    Auto mu zabrali
    policjanty się cieszą
    właściciel pójdzie pieszo."
    Śpiewaj na melodię krakowiaczka. :-)

    > byłem, jest to raczej jasno opisane
    >
    > z mojej strony eot, jesteś albo złośliwym trolem albo osobą nie
    > ogarniającą słowa czytanego

    Zaczynam to samo sądzić o tobie.