-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.unit0.net!border1.nntp.ams1.gigane
ws.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Cofanie liczników!
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <r1skmv$g15$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<a...@g...com>
<r1uqr2$enc$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5e43cb7c$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<r21ed1$vfc$1@news.icm.edu.pl> <1d185rswytyy0$.dlg@lort.hihi>
<r26re2$vl4$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <1nylzga93i4id$.dlg@lort.hihi>
<r28e3u$m3f$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5e47e83b$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<r291jb$ug8$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5e4810ea$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<r2950f$9l$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5e48201e$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<r299m1$2cb$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5e483cd2$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<r29hko$5tc$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5e488ac9$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<r2b52s$rl0$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
From: RadoslawF <r...@g...com>
Date: Sun, 16 Feb 2020 19:14:22 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.3.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <r2b52s$rl0$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: Avast (VPS 200215-0, 2020-02-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 55
Message-ID: <5e4987d2$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 46.21.210.209
X-Trace: 1581877202 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17357 46.21.210.209:59068
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672130
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-02-16 o 11:21, m4rkiz pisze:
>>>> Wiem. I dalej nie rozumiem dlaczego chcesz sprawdzać stan
>>>> licznika przy pierwszej rejestracji.
>>> w kraju, to chyba wynika z kontekstu dosyć jasno?
>> Nie wynika.
>
> załamałeś mnie...
> widzę że handel samochodami znasz tylko w wyimaginowanej teorii więc
> napiszę jeszcze tego jednego posta
>
> dla każdej myślącej osoby jest oczywiste że samochód przed pierwszą
> rejestracją 'w ogóle' ma przebieg zerowy lub przyzerowy bo jedyną opcją
> jest tu jazda po placu producenta i dealera oraz na torach wyścigowych
> co śmiem twierdzić nie zdarza się aż tak często :>
>
>> Przy aucie sprowadzonym w dalszym ciągu powinieneś
>> miedz stan licznika w umowie a i diagnosta powinien dopuścić
>> auto do rejestracji czyli zanim przerejestrujesz masz wpis w komputer.
>
> wpis ze stanu przedstawionego do kontroli, czyli już po dowolnych
> poprawkach handlarza których obecnie NIKT NIE WERYFIKUJE
>
>> Więc w jakim celu to dodatkowe sprawdzanie? bo lepszego
>> argumentu nie znalazłeś?
>
> w takim celu że handlarz jedzie po samochód który ma 400 000 km
> przebiegu a sprzedaje w Polsce taki który ma już tylko 180 000 km.
>
> owszem, po zarejestrowaniu masz na umowie 180 000 km, w systemie CEP 180
> 000 km, ale w wielu przypadkach jako Kowalski nie jesteś w stanie
> sprawdzić ostatniego przebiegu zarejestrowanego za granicą, znaczy
> jeżeli komuś bardzo zależy to oczywiście jakieś tam sposoby są, ale są
> drogie i nierzadko długotrwałe, i sprowadzają się do tego że miesiące po
> zakupie poznasz jakiś realny przebieg auta co ewentualnie daje ci jakieś
> argumenty w jeszcze dłuższej i bardziej skomplikowanej sprawie sądowej z
> powództwa cywilnego
>
> wg ludzi którzy się na tym znają problem ten może dotyczyć nawet 80%
> sprowadzanych samochodów czyli 800 000 rocznie
>
> myślę - a mogę się mylić - że skala podobnych manipulacji w samochodach
> które już jeżdżą w kraju jest przynajmniej o rząd wielkości mniejsza
>
> i po raz kolejny - NIE POSTULUJĘ ANULOWANIA OBOWIĄZUJĄCEGO JUŻ PRAWA -
> tylko domknięcie kolosalnej luki bez zlikwidowania której obecne prawo
> jest uciążliwe dla zwykłych obywateli a nie rozwiązuje faktycznego
> problemu w jakiejkolwiek liczącej się części
>
> no teraz już na prawdę EOT
Obiecanki cacanki a Budzikowi już stanął.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.20 19:29 Kris
- 16.02.20 20:59 Budzik
- 16.02.20 22:15 RadoslawF
- 17.02.20 07:14 ddddddddddddd
- 17.02.20 20:24 RadoslawF
- 17.02.20 22:22 kk
- 17.02.20 22:27 kk
- 17.02.20 22:28 kk
- 17.02.20 22:30 kk
- 17.02.20 22:34 kk
- 17.02.20 22:45 kk
- 18.02.20 20:54 kk
- 18.02.20 23:23 RadoslawF
- 21.02.20 20:52 kk
- 21.02.20 22:43 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
Najnowsze wątki
- 2024-05-14 Ustawy o rejestracji obcych agentów (wpływu): fuj Gruzja/Rosja v. cacy USA
- 2024-05-14 VMWare :)
- 2024-05-14 Ulm => Solution Engineer (m/w/d) Data Center Technologies <=
- 2024-05-14 Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- 2024-05-14 Pompa ciepla Kaisai
- 2024-05-14 Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- 2024-05-14 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2024-05-14 Kraków => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-14 Wrocław => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <
- 2024-05-14 Poznań => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-14 Poznań => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-14 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-05-14 Przerabianie na Indonezje
- 2024-05-14 Kielce => UX/UI Designer <=
- 2024-05-14 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=