  • 1. Data: 2012-06-02 14:01:29
    Temat: Coś sie popsuło po odpalaniu "na pych"
    Od: "smint" <s...@g...pl>

    Witam,
    Proszę o pomoc, co się mogło stać w matizie po próbie odpalania z górki (na
    drugim biegu) bez kluczyka?
    Stojąc na wzniesieniu zachciało mi się odpalić bez kluczyka, ale po dwóch
    nieudanych próbach odpaliłem z kluczyka i od tej pory strasznie ciężko
    wchodzą biegi i bardzo wolno samochód przyspiesza. Co się mogło
    'rozsynchronizować' czy da się coś samemu na to poradzić?

    Marcin

  • 2. Data: 2012-06-02 14:49:38
    Temat: Re: Coś sie popsuło po odpalaniu "na pych"
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-06-02 14:01, smint wrote:
> [...]
    > wchodzą biegi i bardzo wolno samochód przyspiesza. Co się mogło
    > 'rozsynchronizować' czy da się coś samemu na to poradzić?

    Z matizem... owszem da..
    Znajdź lepszą górką, popchnij i tym razem tylko czekaj na plusk.

    ;)

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 3. Data: 2012-06-02 15:42:51
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-02 14:01, smint pisze:
    > Witam,
    > Proszę o pomoc, co się mogło stać w matizie po próbie odpalania z górki
    > (na drugim biegu) bez kluczyka?

    bez kluczyka?
    z górki?
    to łatwe
    zablokowała się kierownica samochód w cos przyp...
    i się wszystko rozsynchronizowało.
    ;-)

  • 4. Data: 2012-06-02 18:19:16
    Od: K <...@...c>

    W dniu 02-06-2012 14:01, smint pisze:
> [...]
    > ciężko wchodzą biegi i bardzo wolno samochód przyspiesza. Co się mogło
    > 'rozsynchronizować' czy da się coś samemu na to poradzić?

    rozrzad przeskoczyl?

  • 5. Data: 2012-06-02 18:50:54
    Od: "smint" <s...@g...pl>

    > rozrzad przeskoczyl?

    Też się nad tym zastanawiam, ale czy wtedy byłby problem z włączaniem biegów
    przy włączonym silniku?
    (przy wyłączonym biegi chodzą normalnie).

    Marcin

  • 6. Data: 2012-06-02 18:57:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Jun 2012 18:19:16 +0200, K napisał(a):

    > rozrzad przeskoczyl?

    I biegi od tego ciezko wchodza ?

    J.

  • 7. Data: 2012-06-02 20:54:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "smint" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wchodzą biegi i bardzo wolno samochód przyspiesza. Co się mogło
    > 'rozsynchronizować' czy da się coś samemu na to poradzić?

    Co to znaczy bez kluczyka? Kluczyk był wyjęty?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2012-06-02 21:45:41
    Od: "smint" <s...@g...pl>

    > Co to znaczy bez kluczyka? Kluczyk był wyjęty?
    Z kluczykiem w trybie "zapłon" (tak jak się odpala "na pych".

    Tak wydedukowałem, że to może coś w stronę sprzęgła.
    Biegi ciężko wchodzą (zgrzytnięcia) - nie rozsprzęgla do końca?
    Słabo przyspiesza - odczucie takie jak się człowiek uczy jazdy samochodem,
    wciskam gaz puszczam sprzęgło on wyje a nie przyspiesza, zupełnie jak osoba
    początkująca, która nie umie jeszcze operować pedałami. Tak jakby sprzęgło
    za wolno łapało.

    Marcin

  • 9. Data: 2012-06-02 22:07:10
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 21:45, smint pisze:

> [...]
    > zupełnie jak osoba początkująca, która nie umie jeszcze operować
    > pedałami. Tak jakby sprzęgło za wolno łapało.

    IMO spaliłeś sprzęgło, ale już musiało być w stanie agonalnym.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 10. Data: 2012-06-02 22:08:39