  • 1. Data: 2016-02-03 18:46:20
    Temat: Re: [Sprzedam]Czesci do VW Polo 92-94
    Od: r...@w...pl

    W dniu niedziela, 24 listopada 2002 01:42:02 UTC+1 użytkownik Piotr Korpet napisał:
    > Zostalo mi sporo czesci do w/w pojazdu. Elementy
    > mechaniczne,elektryczne,plastiki,szyby i inne. Nie ma silnika i
    > skrzyni.Chetnie oddam wszystko za nieduze pieniadze. Prosze na priv.
    >
    > Piotr

    jestem zainteresowany tylna belka zawieszenia tel664982275

  • 2. Data: 2016-02-03 18:59:38
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 03.02.2016 o 18:46, r...@w...pl pisze:

    > jestem zainteresowany tylna belka zawieszenia tel664982275

    Obawiam się, że już dawno w hucie popłynęła :)

  • 3. Data: 2016-02-03 19:38:39
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Obawiam się, że już dawno w hucie popłynęła :)
    moze dwa razy nawet....
    btw jak to sie dzieje ze takie odkopki sie pojawiaja?

  • 4. Data: 2016-02-03 19:52:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-02-03 o 19:38, abn140 pisze:

    > moze dwa razy nawet....
    > btw jak to sie dzieje ze takie odkopki sie pojawiaja?

    Dzięki idiotycznym bramkom www<>news.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2016-02-04 19:28:14
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    > jestem zainteresowany tylna belka zawieszenia tel664982275

    Pomijając już aktualność ogłoszenia, mogę zapewnić, że priv nie oznacza
    grupy dyskusyjnej.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk