  • 1. Data: 2016-02-02 20:51:59
    Temat: Śląsk A1, stacja Benzynowa.
    Od: PawelC <p...@f...pl>

    Koledzy, koleżanki - potrzebuje help logistyczny, może coś doradzicie.

    Potrzebuje namiar czy na śląskim odcinku A1 między węzłem sośnica a
    granicą są już jakieś stacje benzynowe, najlepiej takie, które
    lustrzanie są w obu kierunkach?

  • 2. Data: 2016-02-02 21:55:39
    Temat: Re: Śląsk A1, stacja Benzynowa.
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 2 Feb 2016 20:51:59 +0100, PawelC napisał(a):

> [...]
    >
    > Potrzebuje namiar czy na śląskim odcinku A1 między węzłem sośnica a
    > granicą są już jakieś stacje benzynowe, najlepiej takie, które

    Węzeł Żory - BP/Lotos (w obu kierunkach), przed granicą z Czechami jest
    BP w kierunku do Czech - w drugą stronę nie wiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2016-02-02 22:22:08
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 20:51, PawelC pisze:
> [...]
    >
    > Potrzebuje namiar czy na śląskim odcinku A1 między węzłem sośnica a
    > granicą są już jakieś stacje benzynowe, najlepiej takie, które

    Zobacz sobie:
    http://autostradypolska.pl/

    Sławek

  • 4. Data: 2016-02-03 10:25:44
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.02.2016 21:55, MadMan pisze:

    > Węzeł Żory - BP/Lotos (w obu kierunkach), przed granicą z Czechami
    > jest BP w kierunku do Czech - w drugą stronę nie wiem.

    W drugą stronę jest w budowie.

    Oprócz tego przy węzłach Knurów i Rybnik są stacje poza autostradą, ale
    blisko.

    MJ
    PS. Jaki pożytek z 'lustrzanej pary'? I tak się na drugą stronę nie
    przejdzie.

  • 5. Data: 2016-02-03 10:43:35
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a)
    >[...]
    > PS. Jaki pożytek z 'lustrzanej pary'? I tak się na drugą stronę nie
    > przejdzie.

    Latwo zapamiętac gdzie jest stacja.

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2016-02-24 18:42:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 03.02.2016 10:25, Michał Jankowski wrote:

    > PS. Jaki pożytek z 'lustrzanej pary'? I tak się na drugą stronę nie
    > przejdzie.

    No włąsnie taki, że skoro się nie przejedzie... To na co ci stacja tylko
    po drugiej stronie?

    Shrek