  • 1. Data: 2005-05-10 07:32:27
    Temat: Cyberglina po polsku...
    Od: nijou <n...@t...usun.go2.pl.i.tez.to>

    25.html?v=0&f=28

    w skrócie - program który ma prowokować pedofili na czatach i "łapać
    ich". :D ciekawe czy przejdze test Turinga :D Bezlitosne za to są
    komentarze pod artykułem...

    nijou

  • 2. Data: 2005-05-10 09:04:38
    Temat: Re: Cyberglina po polsku...
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 10 May 2005 09:32:27 +0200 I had a dream that nijou
    <n...@t...usun.go2.pl.i.tez.to> wrote:
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,2698
    125.html?v=0&f=28
    >w skrócie - program który ma prowokować pedofili na czatach i "łapać
    >ich". :D ciekawe czy przejdze test Turinga :D Bezlitosne za to są
    >komentarze pod artykułem...

    Czy flirtowanie z dziećmi na czatach jest karalne? Ja nie wiem, co oni
    w ogóle chcą osiągnąć poza wydaniem olbrzymiej ilości pieniędzy.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 3. Data: 2005-05-10 09:28:45
    Od: z...@i...nospam.pl (Robert Jaroszuk)

    <n...@t...usun.go2.pl.i.tez.to> wrote:
    125.html?v=0&f=28

    > Czy flirtowanie z dziećmi na czatach jest karalne? Ja nie wiem, co oni
    > w ogóle chcą osiągnąć poza wydaniem olbrzymiej ilości pieniędzy.

    To się nazywa "prewencja".
    Nawet ostatnio w (chyba) TVN pokazywali jakąś akcje policji, gdzie
    jakiś koleś umówił się z nieletnim i próbował wywieźć go gdzieś
    samochodem. Całe szczęście była to prowokacja policji i udało się
    człowieka zatrzymać.
    A wszystko też na czatach się zaczęło.

    --
    ..... Robert Jaroszuk - zim iq pl - [ IQ PL Sp. z o.o. ] .....
    GCS/IT/O d? s: a-- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W- K- N+ DI+ V-

  • 4. Data: 2005-05-10 10:46:25
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,

    Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > Czy flirtowanie z dziećmi na czatach jest karalne? Ja nie wiem, co oni
    > w ogóle chcą osiągnąć poza wydaniem olbrzymiej ilości pieniędzy.
    A czy flirtowanie z dziećmi jest normalne? Może poza wydaniem olbrzymiej
    ilości pieniędzy, chcą kilku przestraszyć? Niech uratują nawet jedno
    dziecko. Nie warto?

    --
    Jakub

  • 5. Data: 2005-05-10 11:33:04
    Od: Krzysztof Krych <n...@b...eu.org>

    On Tue, 10 May 2005 10:04:38 +0000, Grzegorz Janoszka wrote:

    > Czy flirtowanie z dziećmi na czatach jest karalne?
    Z tego wynika, że tak.
    Ciekawe co na to młodzi, którzy wstydzą się pogadać "nieanonimowo" o
    seksie.
    > Ja nie wiem, co oni w ogóle chcą osiągnąć poza wydaniem olbrzymiej
    > ilości pieniędzy.
    Bezpieczeństwo(?).

    --
    Krzysztof Krych

  • 6. Data: 2005-05-10 13:14:11
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > Czy flirtowanie z dziećmi na czatach jest karalne? Ja nie wiem, co oni
    > w ogóle chcą osiągnąć poza wydaniem olbrzymiej ilości pieniędzy.

    coz, najbardziej prawdopodobnym scenariuszem jest to, ze program bedzie
    "namierzal" dzieci, ktore chca flirtowac z dziecmi... nie wyobrazam sobie, zeby
    pedofil, czyli dorosly czlowiek, nie zauwazyl, ze rozmawia z botem.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 7. Data: 2005-05-10 15:56:04
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:

    > coz, najbardziej prawdopodobnym scenariuszem jest to, ze program bedzie
    > "namierzal" dzieci, ktore chca flirtowac z dziecmi...

    A potem ich rodzice będą mieli problemy. IMO oskarżenie o pedofilię
    jest najgorszym z możliwych, bo a) nie bardzo jest się jak wybronić,
    b) podobno lepiej umrzeć, niż być skazanym za pedofilię i c) nawet
    jeśli zarzuty zostaną oddalone, część znajomych na pewno się odwróci.
    Z tego powodu dobrze byłoby, żeby nie oskarżać nikogo pochopnie i bez
    stuprocentowych dowodów, że rzeczywiście chce skrzywdzić dziecko.

    Nawet gdyby taki program umawiał się przez Internet, możnaby podstawiać
    jakieś dziecko i w ten sposób łapać pedofili, ale nadal - dopóki nie ma
    100% pewności odnośnie intencji człowieka, nie można go oskarżyć. Pytanie
    co z psychiką takiego podstawionego dziecka.

    > nie wyobrazam sobie, zeby pedofil, czyli dorosly czlowiek, nie
    > zauwazyl, ze rozmawia z botem.

    Zdziwiłbyś się ;)

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    łysa dziewczyna to odpowiednik chłopaka z długimi włosami -- futszaK

  • 8. Data: 2005-05-10 16:38:55
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,

    Adam Wysocki napisał(a):
> [...]
    > 100% pewności odnośnie intencji człowieka, nie można go oskarżyć. Pytanie
    > co z psychiką takiego podstawionego dziecka.
    Do takich akcji podstawia się osoby pełnoletnie, ucharakteryzowane na
    osobę niepełnoletnią.

    > Zdziwiłbyś się ;)
    Był jeden przykład na pl.irc kiedy to koleś rozmawiał z automatem
    mailowym, który na każdy mail odpowiadał "TAK" :)

    --
    Jakub

  • 9. Data: 2005-05-10 16:56:57
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Jakub Żukowski <j...@g...com> wrote:

    > Do takich akcji podstawia się osoby pełnoletnie, ucharakteryzowane na
    > osobę niepełnoletnią.

    W sumie, nie pomyślałem że można i tak.

    > Był jeden przykład na pl.irc kiedy to koleś rozmawiał z automatem
    > mailowym, który na każdy mail odpowiadał "TAK" :)

    Pamiętam, hehe :>

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    znalazłem kawałek psiej szczęki i wydłubałem z niej ząb (C) Kojot CB

  • 10. Data: 2005-05-10 17:11:12
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Tue, 10 May 2005 16:56:57 +0000 (UTC), Adam Wysocki wrote:

    > W sumie, nie pomyślałem że można i tak.

    Mnie, szczerze mówiąc, też nie przyszło do głowy, że dorosłego można na
    10-latka ucharakteryzować :->

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O