  • 1. Data: 2005-05-04 15:45:38
    Temat: Ankieta o sposobach komunikacji., Proszę pomóż.
    Od: "Dorotka" <r...@p...onet.pl>

    Witaj drogi Internauto!
    Jestem studentką V roku pedagogiki na Wydziale Nauk Historycznych i
    Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego.
    Zwracam się do Ciebie z wielką prośbą o wypełnienie mojej ankiety
    dotyczącej wykorzystywanych przez Ciebie sposobów komunikacji w
    Internecie. Zapewniam całkowitą anonimowość i gwarantuję, że wyniki
    ankiety posłużą jedynie celom naukowym. Od Twojego wypełnienia tej
    ankiety uzależnione jest powodzenie moich badań nad komunikacją w
    sieci i ukończenie pracy magisterskiej.
    ankieta znajduje się tu: http://ankieta.dorotka.ebiuro.com
    Jeżeli możesz i chcesz to roześlij ten link do swoich znajomych, bo im
    więcej wyników tym większe szanse na powodzenie badań i prawdziwe
    wyniki.
    Z góry bardzo Ci dziękujęsmile.gif
    Dorota

  • 2. Data: 2005-05-04 16:19:09
    Temat: Re: Ankieta o sposobach komunikacji., Proszę pomóż.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dorotka napisał(a):

    > Jestem studentką V roku pedagogiki na Wydziale Nauk Historycznych i
    > Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego.

    Rany julek, V rok, za pieniadze podatnikow i taka pusta glowa...

    j.

  • 3. Data: 2005-05-04 17:42:05
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako januszek <j...@p...irc.pl> w artykule
    <news:4278f5fd@news.home.net.pl> pisze:

    > Rany julek, V rok, za pieniadze podatnikow i taka pusta glowa...

    Etam. Bardzo dobrze wyszkolona. Sama się zgłosiła na mordplik.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 4. Data: 2005-05-04 19:45:03
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Dorotka <r...@p...onet.pl> zapodał(a):
    > Witaj drogi Internauto!
    > Jestem studentką V roku pedagogiki na Wydziale Nauk Historycznych i
    > Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego.
    [...]

    39 pytanie jest trochę nie na miejscu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2005-05-04 22:18:03
    Od: "Po_steen" <n...@n...ten.adres.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dorotka <r...@p...onet.pl> zapodał(a):
    > [...]
    >
    > 39 pytanie jest trochę nie na miejscu.

    Cisza - chodzi tylko o 39 - reszta jest dla ściemy jak to w ankietach :)