  • 1. Data: 2005-05-08 16:06:07
    Temat: rejestracja domeny pytanie
    Od: "kkk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam, zastanawia mnie jedna rzecz czy jeśli rejestracji domeny dokonywała
    firma u której miałem zamiar korzystać z usług typu hosting i wynajęcie
    sklepu czy w danych domeny typu abonent powinny być dane tej formy czy raczej
    moje w końcu ja opłaciłem swoją domenę i dalej jak wygląda teraz sprawa
    przeniesienia takiej domeny na inny serwer do innej firmy jeśli będę chciał
    zrezygnować z usług obecnej czy tu nie będzie jakiś problemów?

    Pozdrawiam kkk

  • 2. Data: 2005-05-08 16:36:50
    Temat: Re: rejestracja domeny pytanie
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

> [...]
    > hosting i wynajęcie sklepu czy w danych domeny typu abonent powinny
    > być dane tej formy czy raczej moje w końcu ja opłaciłem swoją domenę

    Powinny byc abonenta, czyli w tym wypadku Twoje.

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 3. Data: 2005-05-08 16:58:34
    Od: "kkk" <m...@W...gazeta.pl>

    Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl> napisał(a):

    Powinny byc abonenta, czyli w tym wypadku Twoje.

    dziękuję za potwierdzenie moich wątpliwości,
    to jak się domyślam nie jestem żadnym oficjalnym właścicielem tej domeny
    i na dobrą sprawę jeśli bym ją chciał przenieść a firma okazała by się
    złośliwa to nic na to nie poradzę ?
    Na fakturze mam tylko wpis typu rejestracja domeny, cena i to wszystko więc
    to też żaden dowód.

    Pozdrawiam kkk