  • 1. Data: 2005-05-07 13:08:26
    Temat: onet.pl pad
    Od: Nowakowski Przemysław <p...@p...fm>

    Od godzinki nie ma mozliwosci odebrania poczty, poznikaly komentarze.
    Przy probie odczytania niektorych artykulow wywala:

    "Trwa łączenie z serwerem, proszę czekać..."

    Lipa straszna.

    przemoN

  • 2. Data: 2005-05-07 13:47:26
    Temat: Re: onet.pl pad
    Od: Niko Bałazy <n...@l...pl>

    Juz dziala ;>

    Dnia Sat, 07 May 2005 15:08:26 +0200, Nowakowski Przemysław

    --
    Niko Bałazy
    niko (MALPKA) list.pl

  • 3. Data: 2005-05-07 14:10:46
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl>

> [...]
    > Przy probie odczytania niektorych artykulow wywala:
    >
    > "Trwa łączenie z serwerem, proszę czekać..."

    ja tego typu problemy zauwazylem juz od miesiaca, pojawiaja sie i znikaja
    :)

  • 4. Data: 2005-05-09 07:57:40
    Od: Lukasz Spaleniak <spalek@_nospam_ptssa.pl>

    On Sat, 07 May 2005 15:08:26 +0200
    Nowakowski Przemysław <p...@p...fm> wrote:

    > Od godzinki nie ma mozliwosci odebrania poczty, poznikaly komentarze.
    > Przy probie odczytania niektorych artykulow wywala:
    >
    > "Trwa łączenie z serwerem, proszę czekać..."
    >
    > Lipa straszna.

    Kazdemu sie moze zdarzyc.

    --
    spalek <at> ptssa,pl
    GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-