  • 1. Data: 2005-05-06 16:55:10
    Temat: porty po raz setny.........kto mi odpowie.....
    Od: "janina janikowska" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Awięc tak......yy.....troche sie wstydze publicznych wystąpień więc moge
    troche...zwalniać.ok...Mam komputer.winME. łnocze128bit/s.
    POblokowane\Podblokowane wszystkie porty od programów p2p.Chce zrobić tunel
    przez port 80 dla np emula. Za drobną opłatą :/ administrator może mi zrobić
    zewnętrzne IP.

    pytania:

    czy takim programem jak jak "openSHH" moge to zrobić ?
    Czy żeby kombnować z portami np tunelować potrzebne mi jest zewnętrzne IP?

    nie myśle że ktoś z was napisze tu instrukcje obsługi tunelowania:/ bo to by
    troche trwało, ale o cokolwiek co mnie ruszy z miejsca.

    p.s. byłem na paru stronkach o tej tematyce ale instrukcje tam podane były
    dla mnie nie wykonalnie np...potrzebny był program http tunel a ja go nie mam
    i nie moge skombinerować a poza tym jest płatny.

    z góry dzięki :) GRZESIU

  • 2. Data: 2005-05-06 17:39:54
    Temat: Re: porty po raz setny.........kto mi odpowie.....
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    janina janikowska <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    > Awięc tak......yy.....troche sie wstydze publicznych wystąpień więc moge
    > troche...zwalniać.

    Zamiast się wstydzić lepiej poszukaj odpowiedniej grupy. Ta grupa zajmuje
    się problemami polskiego Internetu a Twój problem nie jest problemem
    polskiego Internetu.

> [...]
    > może mi zrobić zewnętrzne IP.
    > pytania:
    > czy takim programem jak jak "openSHH" moge to zrobić ?

    Tak

    > Czy żeby kombnować z portami np tunelować potrzebne mi jest zewnętrzne IP?

    A wiesz na czym polega tunelowanie? Czy w ogóle wiesz dokładnie co chcesz
    zrobić? Jeśli chcesz otworzyć port na publicznym IP to logiczne jest, że to
    publiczne IP musisz mieć (tzn. mieć dostęp do kompa z takim IP)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2005-05-08 15:29:21
    Od: "janina janikowska" <c...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zrobić? Jeśli chcesz otworzyć port na publicznym IP to logiczne jest, że to
    > publiczne IP musisz mieć (tzn. mieć dostęp do kompa z takim IP)

    UUUUU.....to bez publicznego ip nie moge tunela zrobić?
    Powiedzmy że mam to publiczne ip....za pomocą jakiego programu moge zrbić
    tunel dla emula. co mi jest niezbendne do tunelowania? czy to co ja mówie ma
    sens?

    KKSSSSZZZzzzzz

  • 4. Data: 2005-05-08 16:08:05
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    janina janikowska <c...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
    > Powiedzmy że mam to publiczne ip....za pomocą jakiego programu moge
    > zrbić tunel dla emula. co mi jest niezbendne do tunelowania? czy to co

    No właśnie nie ma za bardzo sensu bo nie wiesz co chcesz zrobić. Już to
    pisałem. Poza tym nie przeczytałeś(aś) mojego posta ze zrozumieniem (nie
    wiemj jakie formy użyć bo raz podpisujesz się jako Grzesiu, raz Janina a
    teraz jeszcze inaczej). Sprawę publicznego IP już wyjaśniłem. Napisałem też,
    że można użyć OpenSSH. Byłoby to proste w przypadku posiadania konta na
    komputerze z publicznym IP bo wtedy nie byłoby potrzebne jakieś dodatkowe
    oprogramowanie. Skoro pytasz o eMule to pewnie chodzi Ci o wyższy status czy
    jak to się tam nazywa. Wtedy potrzebny jest tunel na zewnętrznym
    (publicznym) IP, żeby można się było łączyć z zewnątrz.