  • 11. Data: 2005-05-10 17:19:03
    Temat: Re: Cyberglina po polsku...
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:

    > Mnie, szczerze mówiąc, też nie przyszło do głowy, że dorosłego można
    > na 10-latka ucharakteryzować :->

    Na 10 może i nie, ale na 13 czemu nie ;) Jakby był odpowiednio mały
    i drobny...

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    <gophi> pies też go zgwałci? <madi> to już zależy od orientacji psa.

  • 12. Data: 2005-05-10 17:28:16
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,

    Szymon Sokół napisał(a):
    > Mnie, szczerze mówiąc, też nie przyszło do głowy, że dorosłego można na
    > 10-latka ucharakteryzować :->
    Pedofil to osoba która obcuje płciowo (nakłania itp.) osoby które
    nieukończyły 15-go roku życia. 18-nasto latka da się odmłodzić o te 3
    lata :)

    --
    Jakub

  • 13. Data: 2005-05-10 17:34:50
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,

    Adam Wysocki napisał(a):
    > Pamiętam, hehe :>
    Dla niewtajemniczonych:
    http://groups.google.pl/groups?selm=ct5ii3%24t96%241
    %40nemesis.news.tpi.pl

    --
    Jakub

  • 14. Data: 2005-05-10 17:37:15
    Od: Borg <b...@b...lan>

    Jakub Żukowski <j...@g...com> wrote in news:d5q3b0$gpb$1
    @korweta.task.gda.pl:

    > Witam,
    >
    > Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > A czy flirtowanie z dziećmi jest normalne? Może poza wydaniem lbrzymiej
    > ilości pieniędzy, chcą kilku przestraszyć? Niech uratują nawet jedno
    > dziecko. Nie warto?

    Nie uwazasz ze podchodza do tego od dupy strony?
    Pienidze mozna wydac na znacznie wazniejsze cele.
    Tu winni sa rodzice ktorzy nie poswiecaja dziecia odpowiedniej ilosci
    czasu. Najpierw czaty.. Potem stanie pod bramami i tankowanie wina..
    Tak to sie wlasnie zaczyna.

    (Rym wyszedl przypadkiem ;)

    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2005-05-10 17:39:35
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 10 May 2005 09:04:38 +0000 (UTC), użyszkodnik
    G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)
    napisał:

    > Czy flirtowanie z dziećmi na czatach jest karalne? Ja nie wiem, co oni
    > w ogóle chcą osiągnąć poza wydaniem olbrzymiej ilości pieniędzy.

    ktos wyda, a ktos zarobi na tym programie olbrzymia ilosc pieniedzy

    to wszystko

    --
    futszaK
    http://czarne.net/sat.txt <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu

  • 16. Data: 2005-05-10 17:40:36
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Jakub Żukowski <j...@g...com> wrote:

    > Pedofil to osoba która obcuje płciowo (nakłania itp.) osoby które
    > nieukończyły 15-go roku życia. 18-nasto latka da się odmłodzić
    > o te 3 lata :)

    Tak, ale to trochę naginanie - mało który 18 latek jest na tyle
    dojrzały, żeby takie coś nie zostawiło w nim jakichś urazów. Wbrew
    pozorom zresztą.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Tak cię kocham, tak cię lubię, że za tobą kapcie gubię (C) Status GG

  • 17. Data: 2005-05-10 17:43:53
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Borg <b...@b...lan> wrote:

    > Tu winni sa rodzice ktorzy nie poswiecaja dziecia odpowiedniej ilosci
    > czasu. Najpierw czaty.. Potem stanie pod bramami i tankowanie wina..

    Z jednej strony tak... Ale z drugiej jest pewien wiek, w którym nawet
    dziecko, które ma dobry kontakt z rodzicami i jest dobrze wychowywane,
    może ulec podstępowi. A że małolaty nie powinny przesiadywać na gadu
    i czatach to inna inszość, tyle że mało która osoba z pokolenia "po
    40" wie tak naprawdę, o co chodzi z tym całym ynternetem.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    nie mam zamiaru gszebac we wnetszu 15 latek :D (C) RusH @ 21.04.2003

  • 18. Data: 2005-05-10 17:50:07
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Tue, 10 May 2005 19:28:16 +0200, Jakub Żukowski wrote:

    > Witam,

    > Pedofil to osoba która obcuje płciowo (nakłania itp.) osoby które
    > nieukończyły 15-go roku życia. 18-nasto latka da się odmłodzić o te 3
    > lata :)

    Tylko że 15-latki często bez żadnej charakteryzacji wyglądają na 18 (albo i
    więcej...), dzięki czemu można zostać pedofilem całkiem niechcący, wyrywając
    panienkę na dyskotece (w dowód raczej nikt wtedy nie zagląda); podejrzewam
    natomiast, że dla takiego prawdziwego pedofila 15-latka będzie za stara, ba,
    nawet i 10-latka też - a 6-latków raczej nie podejrzewam z kolei o
    korzystanie z Internetu). Krótko mówiąc: OKDR ten cały pomysł.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 19. Data: 2005-05-10 17:53:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jakub Żukowski <j...@g...com> writes:

    > Pedofil to osoba która obcuje płciowo (nakłania itp.) osoby które
    > nie ukończyły 15-go roku życia. 18-nasto latka da się odmłodzić o te 3
    > lata :)

    Ostatnio w GW byl artykul - autor pisal, ze znalazl 16-latka, z kotrym
    sie zadawal jakis "pedofil". I bardzo zalowal, ze tego "pedofila" u
    nas nie mozna o nic oskarzyc. Podobno w USA by mozna bylo.

    Paranoja to jest jakas - z jednej strony podobno mlodziez wczesniej
    dojrzewa, coraz wczesniej zaczyna zycie plciowe, polowa (czy tam iles)
    14-latkow ma to juz za soba... I to jest w porzadku i popierane.

    Ale za seks z 17-latkiem chcieliby wsadzac do mamra.

    MJ

  • 20. Data: 2005-05-10 18:11:43
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

> [...]

    > będzie za stara, ba, nawet i 10-latka też - a 6-latków raczej nie
    > podejrzewam z kolei o korzystanie z Internetu).

    Pedofil pedofilowi nierówny - ludzka seksualność jest bardzo skomplikowana
    więc "docelowy" wiek pedofili też jest rózny. Jedni preferują noworodki,
    inni przedszkolaków a jeszcze inni są tzw. teen-boyloverami i preferują
    nastolatków.

    > Krótko mówiąc: OKDR ten cały pomysł.

    A to ogólnie fakt.

    Swoją drogą sześciolatki może nie, ale 10 latki korzystają z sieci, czego
    przykładem jest siostra kolegi, który dla spokoju zainstalował jej gadugadu.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Wznieśmy toast za wszystkie biedne dzieci, które wsiąknęły w pościel