  • 31. Data: 2005-05-10 19:39:21
    Temat: Re: Cyberglina po polsku...
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Grzegorz Janoszka <G...@s...pro.onet.pl> wrote:

    > Nie warto straszyć pedofili, bo to nic nie da. Jeśli karanie więzieniem
    > nic nie daje, bo dalej się tak zabawiają, to "straszenie na czacie" ma
    > być skuteczniejsze? Śmiech na sali.

    Pedofili należy rozróżnić na pedofili aktywnych (poszukujących kontaktu
    z dziećmi i realizujących na nich swój popęd seksualny) i pasywnych
    (ograniczających się do oglądania filmów, zdjęć itp. i nie krzywdzących
    dzieci dzięki własnym zahamowaniom moralnym). O ile IMO pierwszych
    należałoby ścigać z całą surowością prawa, to przeciwko drugim nie mam
    nic. Takie podpuszczanie kojarzy mi się z wabieniem drugiego typu, żeby
    przeszedł na stronę pierwszego. Trzeba pamiętać że ci ludzie, choćby nie
    wiem jak bardzo ich nienawidzieć, cały czas przeżywają wewnętrzną walkę
    i wątpię żeby któryś z nich mógł być tak naprawdę w życiu szczęśliwy.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych miłość trwa najkrócej.. (C) Agnieszka

  • 32. Data: 2005-05-10 19:56:54
    Od: "Mirosław Głaz" <g...@m...pl>

    > (ograniczających się do oglądania filmów, zdjęć itp. i nie krzywdzących
    > dzieci dzięki własnym zahamowaniom moralnym).

    Jasne, a filmy kręci D*sney w De*amworks z udziałem animowanych postaci ...

    --
    Mirosław Głaz

  • 33. Data: 2005-05-10 20:19:28
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    "Mirosław Głaz" <g...@m...pl> wrote:

    > Jasne, a filmy kręci D*sney w De*amworks z udziałem animowanych
    > postaci ...

    Jest różnica między kupowaniem filmów a ściąganiem ich z sieci. To
    drugie nie napędza pornobiznesu z udziałem dzieci. Co nie znaczy,
    że to pochwalam, ale lepiej IMO ściągnąć film niż zgwałcić dziecko.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Mam Windę do testowania dziur. <RusH> tak się nazywa oglądanie pr0n?

  • 34. Data: 2005-05-10 20:36:15
    Od: Borg <b...@b...lan>

    Jakub Żukowski <j...@g...com> wrote in news:d5r2e4$65c$2
    @korweta.task.gda.pl:

    > Witam,
    >
    > Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > Jeśli widzisz rozbój to próbujesz jakoś pomóc dzwoniąc nawet na olicję,
    > czy odwracasz sie i dziesz "bo i tak wsadzą ich na 48 i zrobią sprawę w
    > kolegium, a kolesie wyjdą i się będą śmiać z tego"?

    Robisz wlasnie to 2. Dlaczego? Dla swietego spokoju.
    Ja zrobilem 2 razy to pierwszy.. I zaluje tego.
    Wszysko dzieki kilku prostym rzecza.
    1) Prawo w kraju jest do luftu.
    2) Ludzie tez beznadziejni, zamiast jakies wspolnoty
    to sasiad sasiadowi wrogiem.
    3) Policja biedna i ograniczana..

    A to co napisales to fakt.. Kolesie wyjda i sie beda smiac.
    (puki nie padnie jakis trup, ale wtedy jest zapuzno dla trupa...)

    Pozdrawiam.

  • 35. Data: 2005-05-10 21:38:00
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 10 May 2005 19:11:38 +0000 (UTC), użyszkodnik
    G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)
    napisał:

    > Nie "ktoś" wyda. Nie ma magicznego "ktosia". Jesteśmy my i z naszych
    > podatków powstają podobne potworki.

    a ze temat ma poparcie tak zwanej ślepej masy to jest szansa ze nikt
    sie nie przyczepi ze wydano calkiem sporo kasy w błoto

    --
    futszaK
    http://czarne.net/sat.txt <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu

  • 36. Data: 2005-05-10 22:10:20
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Borg napisał(a):
    > Robisz wlasnie to 2. Dlaczego? Dla swietego spokoju.
    > Ja zrobilem 2 razy to pierwszy.. I zaluje tego.
    Ale ja rozumiem, że potem pewnie będziesz ciągany po sądach jako świadek
    - zawsze jednak możesz zgłosić incydent anonimowo.

    > Wszysko dzieki kilku prostym rzecza.
    > 1) Prawo w kraju jest do luftu.
    Zgadza się, rządy naszych polityków. Może coś się zmieni, gdy opozycja
    sięgnie po władzę, ale to NTG.

    > 2) Ludzie tez beznadziejni, zamiast jakies wspolnoty
    > to sasiad sasiadowi wrogiem.
    Oj przepraszam, ludzie zaczynają się zmieniać, zaczynają być "życzliwi".
    A, że sąsiadka z sąsiadką pokłucą się o szyszkę... no cóż.

    > 3) Policja biedna i ograniczana..
    Jeśli ma chęci to i bez sprzetu coś zdziałają. Podałbym przykład, ale
    może później.

    --
    Jakub

  • 37. Data: 2005-05-10 22:13:20
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    <G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
    .edu.pl...

    > Nie warto straszyć pedofili, bo to nic nie da. Jeśli karanie więzieniem
    > nic nie daje, bo dalej się tak zabawiają, to "straszenie na czacie" ma
    > być skuteczniejsze? Śmiech na sali.

    Pozostaje pytanie czy celem akcji jest tepienie pedofili czy zmniejszanie
    ryzka natkniecia sie na nich przez naiwne dzieciaki.

    sz.

  • 38. Data: 2005-05-11 05:33:43
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    <n...@t...usun.go2.pl.i.tez.to> wrote:

> [...]
    8125.html?v=0&f=28

    > Czy flirtowanie z dziećmi na czatach jest karalne? Ja nie wiem, co oni
    > w ogóle chcą osiągnąć poza wydaniem olbrzymiej ilości pieniędzy.

    proponuje zakonczyc dyskusje, ale przeniesc na inna grupe
    bo lekko odbiega od tematu

    --
    Mateusz

  • 39. Data: 2005-05-11 08:00:58
    Od: "Mirosław Głaz" <g...@m...pl>

    > Jest różnica między kupowaniem filmów a ściąganiem ich z sieci. To
    > drugie nie napędza pornobiznesu z udziałem dzieci.

    Śmiem polemizować. Filmy ktoś przygotowuje - czy to zysk czy "fun" - jest
    powód dla którego się pojawiają. Są dzieci które na tym ucierpią i IMO nie
    zmienia tego statystyka (1 czy 100 pokrzywdzonych).

    > Co nie znaczy,
    > że to pochwalam, ale lepiej IMO ściągnąć film niż zgwałcić dziecko.

    Prewencja być może pozwoli uniknąc drugiego przez śledzenie pierwszego.
    Pominę może rozważania na temat, że prawdopodobieństwo skrzywdzenia
    młodocianego jest znacząco mniejsze w przypadku osób, które nie zciągaja z
    sieci tego typu filmów lub nie uczestniczą w rozmowach na temat "Spotkajmy
    się ...".

    Co to tematu watku. Jak wspomniałem nie wykluczam, że prewencja moze byc
    przydatną - boje sie tylko (jak inni) sposobu realizacji w warunkach naszego
    grajdołka.

    Mirek Głaz

  • 40. Data: 2005-05-11 15:43:10
    Od: futszaK <f...@p...pl>