    From: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: "Czarne owce" hostingu...
    Date: Sat, 29 May 2004 19:04:36 +0200

    Witam,
    > Dokładnie, zaczynaliśmy zapychać im serwery, ale:
    > 1. Z kąd ja niby mam wiedzieć jakie są ich możliwości, kiedy w regulaminie
    > wyraźnie jest napisane, że jeśli wyczerpie się limit wcześniej niż okres
    na
    > który usługa została wykupiona to należy po prostu ponownie wykupic
    kolejną
    > porcję limitu. Nigdzie nie ma mowy o ograniczeniach, a całość jest tym
    > bardziej interesująca, że w swoich statystykach wykazują, że wykorzystują
    > swoje łącza tylko w 5%-ach.
    Ja ich w cale nie bronie :) Przeciez tak, czy tak, placicie za transfery...
    rozumiem gdyby nie bylo limitow a generowalibyscie za 100 innych klientow
    ale jesli sa oplacane...

    > 2. Jestem w stanie zrozumieć, że ich sprzęt mógłby nie wytrzymywać już
    > takiego obciążenia, ale odniosłem wrażenie że raczej zależy im na
    "głupkach"
    > którzy będą płacić za świadomość limitu transferu i wykorzystywać go tylko
    > niewielkim stopniu, a z całą resztą, wykorzystującą swoje limity np w 100,
    > 110%ach na maksymalny okres, będą postępować w tak samo chamski sposób jak
    > nami.
    Zaproponuj im kupno najnowszego cacka Cisco CRS-1 :)

    > 3. Dlaczego postępowali tak drastycznie, dlaczego oszukiwali. Mogli nam
    > zwyczajnie "pomóc" przy przenoszeniu hostingu, przez zwykłe nieutrudnianie
    > niekomplikowanie sprawy....
    Sorry ze zapytam... jaki to serwis generuje taki ruch? Onet? :)

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632