    From: porzeraczmuzguw <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: "Czarne owce" hostingu...
    Date: Sun, 30 May 2004 21:31:51 +0200
    Sender: 0...@p...onet.pl@gk49.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sat, 29 May 2004 14:28:35 GMT, "KsiTau" <k...@t...pl> in
    msg <n61uc.13134$vP.3597@news.chello.at> wrote:

    >Proponuję zrobić listę "czarnych owiec" hostingu:
    >
    >1. Home.pl (www.home.pl) - wykupuje się limit danych, jeśli regularnie
    >będziesz zużywać go wcześniej niż maksymalny okres na który Ci go przyznali,
    >to zaczną Ci (pomimo regularnego opłacania) blokować dostęp do strony, a jak
    >transfer wzrośnie na tyle, że półroczny limit zużywasz w ciągu miesiąca, to
    >zadzwonią do Ciebie i chamsko oznajmią że nie będą utrzymywać dłużej Twojej
    >strony

    Tak z ciekawości, ile "rozszerzeń" transferu kupiłeś? Bo jak 2 lata
    temu zasięgałem informacji dot. hostingu z dużym transferem, to
    dowiedziałem się, że w home.pl można wykupić maksymalnie 31 rozszerzeń
    transferu, ze względu na ograniczenia techniczne (konkretnie
    programowe). Może wyczerpałeś już ten limit? Anyway to dla mnie
    zaskoczenie... do tej pory uważałem home.pl za firmę godną zaufania,
    takie kwiatki nie przystoją tego typu przedsiębiorstwom.

    Pozdrawiam,
    A.