  • Data: 2004-06-08 14:25:54
    Temat: Re: "Czarne owce" hostingu... off topic
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek Kotynski" <k...@b...z.adso.z.com.pl> napisał w

    > i wyliczyć, jak cenić *pasmo*, zamiast w cennikach
    > informować, jak to tanio... kiedy się sieci nie używa :)

    mysle ze gdyby przekalkulowac na sztywno bez "overbookingu" to uslugi
    musialby byc drozsze. Aby zapewnic komus na sztywno pasmo 128 to trzeba by
    1Mbit sprzedac dla 8 klientow. Dzielac koszt 1Mbit na 8 - wcale nei wychodzi
    mało

    > Limity w formie ilości transferu to IMHO letka*paranoja
    > (zawsze sobie myślę w takich razach, czy mam do czynienia

    Dlaczego paranoja. A w sieci energetycznej placisz ryczalt za przydzial
    mocy, czy za ilosc wykorzystanych kw/h ?

    Udostepniajac hosting trzeba sie poslugiwac ograniczeniem pasma oraz limitu
    transferu. Inaczej przy roznej masci klientow mozna upasc na jakosci
    wobec innych