  • Data: 2004-06-08 14:58:38
    Temat: Re: "Czarne owce" hostingu... off topic
    Od: Slawek Kotynski <k...@b...z.adso.z.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Kondrat wrote:

    > mysle ze gdyby przekalkulowac na sztywno bez "overbookingu" to uslugi
    > musialby byc drozsze. Aby zapewnic komus na sztywno pasmo 128 to trzeba by
    > 1Mbit sprzedac dla 8 klientow. Dzielac koszt 1Mbit na 8 - wcale nei wychodzi
    > mało

    Wychodzi ile wychodzi. Będzie ktoś tańszy, to kupię taniej.
    Będzie za drogo, to kupię mniej.
    Istotne jest to, że wiem za co płacę.

    > Dlaczego paranoja. A w sieci energetycznej placisz ryczalt za przydzial
    > mocy, czy za ilosc wykorzystanych kw/h ?

    - Gdyby był ryczałtowy dostawca, to może bym wziął u niego,
    ale STOEN jest monopolistą.
    - Ile prądu zyżywam decyduję tylko ja, a nie ktoś.
    - Nie odcinają mi prądu, kiedy przekroczę limit miesięczny.

    Notabene: mam gwarantowany dolny limit pasma na ileś amperów
    i nie przygasa mi światło gdy wszyscy ciągną patche z M$ :)

    mjk