  • 11. Data: 2007-09-12 22:06:50
    Temat: Re: Czary mary - znikają pewne pakiety na styku GTS-TPSA
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 12 Sep 2007 23:23:18 +0200 I had a dream that K
    <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> wrote:
    >moze to jest ten problem, ktorego nie potrafia zdiagnozowac w swoim
    >szkielecie ? ;]

    No jeśli na ruterach dopisują sobie takie regułki, to nie dziwię się, że
    są one przeciążone. Czy dalej tak jest, że ACL wykluczały CEF?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 12. Data: 2007-09-12 22:10:00
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Grzegorz Janoszka pisze:

    > No właśnie ja to odkryłem przez diagnozowanie problemów właśnie z DC.
    > Swoją drogą problem na pewno występuje od co najmniej paru miesięcy.

    jesli rzeczywiscie tna dc, to chyba kogos ostro pojebalo :]

  • 13. Data: 2007-09-12 22:11:57
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:

    > A moze to wina uszkodzonego swiatlowodu ? :] pakiety leca w kosmos.

    predzej glowny dlink po burzy zwariowal... ale po paru miesiacach
    wzglednego spokoju, robi sie zenada w gtsie.

  • 14. Data: 2007-09-13 00:55:33
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Grzegorz Janoszka napisał:
    > Odkryłem bardzo ciekawą rzecz. Na tyle oryginalną, że aż mi się nie chce
    > w to wierzyć. Dlatego też nie piszę reklamacji do GTS, tylko poproszę
    > tutaj ochotników o sprawdzenie.

    To ja dorzucę nieco inny, acz podobny kamyczek do ogródka pod tytułem
    majstrowanie w "niewygodnych" pakietach. Zainstalowałem swojemu ojcu
    VoIP-ofon bazujący na GTS-owym ITC czytaj Inotel/podobne
    zwierzęta/czasopisma. Ojciec mają Neostradę i strasznie narzekali, że "ten
    twój telefon do bani jest". No to pojechałem i sprawdziłem - reczywiście,
    głos tnie się, nawet na pustym zupełnie łączu. Nerwozdrada 1M. Tak mi
    przyszło do głowy - a walnę sobie VPN-a do siebie do sieci i zobaczę. Po
    zestawieniu połączenia PPTP do siebie z opcją "użyj domyślnej bramki w
    zdalnej sieci" - telefon zaczął działać normalnie. Czary?

    --
    TOM

  • 15. Data: 2007-09-13 06:50:23
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    >jesli rzeczywiscie tna dc, to chyba kogos ostro pojebalo :]

    i niech mi ktoś jeszcze zachwala zajebiste i w zajebistej cenie usługi tejże
    zajebistej firmy...

    Marcin

  • 16. Data: 2007-09-13 07:21:34
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Marcin Kuczera pisze:

    > i niech mi ktoś jeszcze zachwala zajebiste i w zajebistej cenie usługi tejże
    > zajebistej firmy...

    dziwne ze nikt wczesniej tego nie odkryl :] swoja droga to kto teraz
    jest zajebisty ?
    exatel jeszcze w tym roku wpadnie w bsa, atman i cdp tez pewnie nie
    zostana bierni..

  • 17. Data: 2007-09-13 08:19:00
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    Tomasz Śląski pisze:
> [...]
    > zobaczę. Po zestawieniu połączenia PPTP do siebie z opcją "użyj
    > domyślnej bramki w zdalnej sieci" - telefon zaczął działać normalnie.

    Nie. To samo miałem w UPC. Co prawda zmiana portów na bramce pomogła...

    Zresztą UPC od zarania dziejów filtruje ruch na podstawie portów
    źródłowych i docelowych...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 18. Data: 2007-09-13 11:17:25
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Marcin Kuczera pisze:

    > i niech mi ktoś jeszcze zachwala zajebiste i w zajebistej cenie usługi tejże
    > zajebistej firmy...

    dlatego ja szykuje ise do rozwodu z owa firma...

  • 19. Data: 2007-09-13 11:20:41
    Od: "GRUPPY" <...@e...pl>

    Użytkownik "K" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> napisał w
    wiadomości news:fcaodq$1d7$1@news2.ipartners.pl...
    Marcin Kuczera pisze:

> [...]

    jest zajebisty ?
    exatel jeszcze w tym roku wpadnie w bsa, atman i cdp tez pewnie nie

    etlink jest zajebisty - ale jeszcze za maly zasieg

  • 20. Data: 2007-09-13 11:21:58
    Od: "GRUPPY" <...@e...pl>

    Użytkownik "Mariusz 'Lesio' Leśnikowski" <3...@p...FyMy> napisał w
    wiadomości news:fc9nb3$292o$1@freebsd.inds.pl...

    > A moze to wina uszkodzonego swiatlowodu ? :] pakiety leca w kosmos.
    >
    > --
    > .: Lesio :.
    > www.lesio.net
    > GG:1163804

    Ten swiatlowod nie jest uszkodzony tylko wiedzie do Cape Canaveral na
    Florydzie - i odkad promy kosmiczne nie startuja - to chlopaki nie maja na
    co pakietow pakowac.