  • Data: 2020-01-04 22:18:07
    Temat: Re: Czemu Python jest jaki jest?
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2020 o 09:31, slawek pisze:
> [...]
    Często czytałem że większe programy pisane w językach z dynamicznym typowaniem szybko
    stają się trudne w zarządzaniu, nawet powtarzałem tę opinię. Ale nie wiem ile w tym
    prawdy. Jakie jest uzasadnienie?> Dlaczego w tym języku można efektywnie tworzyć
    oprogramowanie pod> warunkiem że nie przekracza 5tys linii, w tym do 100tys, a w>
    jeszcze innym do milionów?> > Ja szacuję to tak, że 100 tysięcy LOC to jest to
    robota dla np.> 10, może 30 programistów. Jaki czas zakładasz na napisanie tej
    ilości kodu? Bo bez ram czasowych raczej ciężko wyliczyć ilość programistów.Pytam z
    czystej ciekawościPozdrawiam

    > Na podstawie zebranego doświadczenia.

    Chciałem ci coś innego napisać ale się powstrzymałem :)

    ale 100 tys LOC kodu przy dziesięciu programistach to jakoś mizernie
    mało na jednego wychodzi - po 10 tys LOC stąd było pytanie o ramy
    czasowe bo jak są krótkie to wtedy rozumiem :)

    Pozdrawiam
    J-23