  • 1. Data: 2014-11-24 17:03:29
    Temat: heyah cfaniaczki
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co to się dzieje w heyah, że kiedy kończy mi się termin na rozmowy
    wychodzące to heyah grozi mi zablokowaniem telefonu... a gdzie rozmowy
    przychodzące? może trzeba to gdzieś donieść?

  • 2. Data: 2014-11-24 17:12:06
    Temat: Re: heyah cfaniaczki
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jeszcze taki problem, nigdzie nie dzwonię, a kasa z konta wydaje mi
    się, że ubywa... można to gdzieś sprawdzić?

  • 3. Data: 2014-11-25 12:06:43
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > a jeszcze taki problem, nigdzie nie dzwonię, a kasa z konta wydaje mi
    > się, że ubywa... można to gdzieś sprawdzić?

    Nie mają jak pozostali operatorzy strony www. na której użytkownik może
    kontrolować stan konta?

  • 4. Data: 2014-11-25 12:24:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Nie mają jak pozostali operatorzy strony www. na której użytkownik może
    > kontrolować stan konta?

    oczywiście, zę mają. tylko ten troll nie widzi jak nie jest o polityce

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-11-25 14:07:31
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ta strona to jakaś wersja dla po intelektualistów, nie ma nigdzie opcji
    zaloguj, zewsząd tylko super euro oferty...

  • 6. Data: 2014-11-25 14:11:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >ta strona to jakaś wersja dla po intelektualistów, nie ma nigdzie opcji
    >zaloguj, zewsząd tylko super euro oferty...

    masz na mysli?
    https://www.heyah.pl/

  • 7. Data: 2014-11-25 14:18:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kurdę nie zauważyłem tego wcześniej, dzięki

    nie widzę tu niczego co by mogło pochłaniać kasę...

    może to:

    Pakiety danych - limit wydatków 9 zł
    ???

  • 8. Data: 2014-11-25 14:26:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >kurdę nie zauważyłem tego wcześniej, dzięki

    w końcu podpisujesz się jako głupki, a to zobowiązuje

  • 9. Data: 2014-11-25 15:03:01
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 25 Nov 2014 14:18:07 +0100, platformowe głupki
    <N...@g...pl> wrote:

    >kurdę nie zauważyłem tego wcześniej, dzięki
    >
    >nie widzę tu niczego co by mogło pochłaniać kasę...
    >
    >może to:
    >
    >Pakiety danych - limit wydatków 9 zł
    >???

    No na pewno ubywa bo za każdorazowe sprawdzenie stanu konta kodem
    pobiera 4gr, a może masz jeszcze roczną ważność konta włączoną co
    kosztuje 3zł/miesiąc