  • 21. Data: 2014-10-06 23:21:19
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

> [...]
    bd7a2f831d4b.jpg

    > Chcesz przez to powiedzieć nam, że informacja o Apple iPhone 6

    Staram się precyzyjnie przycinać cycaty tak, aby nawet największy gamoń mógł
    zrozumieć, do czego odnosi się moja wypowiedź. Jak widać - daremny trud.

    JoteR

  • 22. Data: 2014-10-06 23:33:54
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F." napisał:

    > no, wada, zaleta ... android tez nie obsluguje ...

    Ten dziwny odgłos, dobiegający z półki, okazał się być rechotem
    niskobudżetowego tableta (z Biedronki, oczywiście), rozbawionego do łez
    imputowaniem mu coraz to nowych ułomności. To którą grę flash mam na nim
    jeszcze odpalić, żeby się uspokoił?

    JoteR

  • 23. Data: 2014-10-07 00:24:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Staram się precyzyjnie przycinać cycaty tak, aby nawet największy gamoń
    > mógł zrozumieć, do czego odnosi się moja wypowiedź. Jak widać - daremny
    > trud.

    To do czego się ona "odnosi" było jasne...
    Natomiast sam przekaz był wieloznaczny.

  • 24. Data: 2014-10-07 00:25:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A do iphone nie mozna ?
    > Nie mozna bo nie ma, bo sie nie da, bo apple nie pozwala ?

    Wiesz co, to taka stara sprawa z tym konfliktem Flash<->HTML5
    u Jobs'a że naprawdę nie wiem czy poważnie nie słyszałeś czy jaja sobie
    robisz.

  • 25. Data: 2014-10-07 09:01:37
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-06 20:12, Pszemol pisze:
    > A jeśli to wina Javy, to jest to tymbardziej przykre, bo w takim razie to
    > już nigdy się nie zmieni i różnica będzie tylko coraz większa.
    > W pogoni za uniwersalnością/przenośnością poświęcono wydajność.

    Ale to jest oczywista oczywistość, że jeśli coś jest uniwersalne, to
    kosztem rozmiaru i wydajności, albo wymagań sprzętowych. Coś za coś.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 26. Data: 2014-10-07 09:02:39
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-06 20:33, Pszemol pisze:

    > Ale dobrze że już wiem dlaczego zwolennicy Samsunga muszą mieć klapkę
    > od baterii :-))) Taki brak klapki od baterii pewnie dla nich cecha
    > dyskwalifikująca
    > nowy telefon bo wydaje im się że w każdym telefonie to jest normalne że
    > trzeba
    > baterię codziennie wyciągnąć i odwiesić zawieszony na twardo telefon...

    Mój Core nie zawiesił się ani raz od zakupu.

  • 27. Data: 2014-10-07 09:07:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-05 22:05, Pszemol pisze:
    > Jak czytam o iPhone6 "na papierze" to szczerze przyznam że jak nie znasz
    > sprzętu to można być z tych danych rozczarowanym: tylko 1Gbyte RAM,
    > tylko 2 rdzenie - wprawdzie 64-bit, ale wciąż tylko dwa...
    >
    > Ktoś kto zna Androida to wie, że przy dwurdzeniowym procku i 1GRAM
    > będzie Andek mulił.

    Dla tego ja wolę czterordzeniowy procesor z 3GB ramu z otwartym systemem
    gdzie ode mnie tylko zależy jak będzie to działać i wyglądać a nie
    zamknięty system i narzucenie innym swojej wizji świata.

    Wolność panie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2014-10-07 12:19:41
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 2014-10-06 o 21:05, Pszemol pisze:
    > Przykre, że zawieszanie się takiego Samsunga jest wkomponowane
    > do projekt już od samego początku, przez zapewnienie możliwości
    > wyjęcia baterii przez użytkownika.

    Chyba jakiegoś niskobudżetowca.
    Mi od nowości ani Note3 ani S5 ani razu się nie zawiesiły.
    Nie wiem więc o czym mówisz i o jakim muleniu?
    Ostatnio wgrałem do HTC HD2 KitKata i tam nawet chodzi dosyć płynnie i
    się nie zawiesza, ale to stary sprzęt i android nie był jego systemem
    macierzystym, więc cudów nie oczekiwałem.

    Nawet jak miałem przez rok S4 to też mi się ani razu nie zawiesił.
    Twoja koleżanka musi mieć jakąś felerną aplikację zainstalowaną, albo
    też podkoloryzowałeś historię aby dopasować ją do Twojego wyobrażenia
    rzeczywistości :)

    KOMTUR

  • 29. Data: 2014-10-07 12:53:12
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-06 20:12, Pszemol wrote:

    > Bo jest niezawodnie lepszy od konkurencji. Kupują/płacą za reputację.

    IMHO kupuja i placa za brandzlowanie sie.
    Apple to - w PL przynajmniej - jakis mit niebotycznosci, wrecz boskosci ;)

    > Tak jak kiedyś kupowało się w ciemno TV/monitory z Trinitronem Sony
    > bo był zwyczajnie najlepszy. Teraz okazuje się, że Apple iPhone jest wart
    > swojej ceny a Samsungi niestety okazały się niewydajne i zawodne.

    Dlaczego Apple daje 12mcy na swoje produkty?

    W biurze jest trojka kolegow z iPhonami - jeden wciaz uzytkuje 4S (nawet
    wgral iOS'a8) - ale zaczyna narzekac, a to bateria, a to cos tam nie
    dziala jak mysli. Zastanawia sie wlasnie na przesuiadka na ... Androidowca.

    Kolega z 5S juz marzy o przejsciu na 6'ke - bo jednak ekran wiekszy i po
    roku czasu bateria nie dozywa mu do konca dnia (pewnie z IP6 nie bedzie
    lepiej - ale.... ekran > 4" to amaizing).
    Poprzedni jego 4S przestal dzialac ot tak sobie.

    Trzeci kolega po dwoch probach naprawy swojego 4S - dal go corce.
    Wysiadl modul GSM. Obecnie dziala jako tablet do gier z miniaturowym
    ekranikiem.
    Sam przesiadl sie na androidowca (i to wcale nie z gormej polki - bo
    wybral za 1pln Galacy Core Plus czy jakos tak) i stwierdzil, ze byla to
    jedna z lepszych decyzji.
    Dlaczego, Przemol - ja sie pytam dlaczego?

> [...]
    > kazali
    > użytkownikowi testować. Ostatnio się skarżyła że telefon cichy, nikt do
    > niej
    > nie dzwonił od piątku do niedzieli, zorientowała się że fon wisi -
    > wyjęła baterię,
    > włożyła ją ponownie: posypały się smsy i informacje o nieodebranych
    > rozmowach.
    > Nie miałem wcześniej okazji porozmawiać z kimś kto miał z S4 do czynienia
    > z pierwszej ręki: na półce w sklepie wyglądał fajnie. Nie wiedziałem że to
    > aż taki szajs! A to przecież flagowiec Samsunga... miałem o nich lepsze

    Moze trzeba by stwierdzic co za aplikacje tam sie im instaluje - moze to
    wina zle napisanego programu a nie systemu czy telefonu?

    Pierwszy moj androidowiec G1 - wiadomo - cierpial na choroby wieku
    dzieciecego - ale na owczene warunki dawal rade - po zrootowaniu i
    wgraniu CM nawet odzyl - ale ulomnosci slabego sprzetu sie nie przeskoczy.
    Poprzedni DesireZ - przez 4 lata moze zawiesil mi sie z 3,4 razy (tak,
    ze musialem wyciagnac baterie - po czym szukalem aplikacji, ktora
    zarznela telefon i byl wypad).
    Obecny Xperia Z1compact - dziala bez zarzutu, mimo zainstalowania juz -
    jak zeznaje menager aplikacji ok 180 (>220 z aplikacjami producenta).

  • 30. Data: 2014-10-07 15:28:38
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-10-07 12:53, AL pisze:

> [...]
    > jedna z lepszych decyzji.
    > Dlaczego, Przemol - ja sie pytam dlaczego?

    Bo nie czytają Pszemola. Jakby czytali ... ;-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,