  • Data: 2018-03-21 18:42:20
    Temat: Re: Czestotliwosc sieci
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kqc3g6qovpk8.1th4von9p1i29$.dlg@40tude.net...

    > Ale jeszcze ma byc tanie, a nie kosztowac tyle co szwajcarski
    > chronometr (haha - 10$ za kwarcowy)

    Nie namawiam na mechanizm z inwaru, a jedynie na stosowaną w zegarach
    wahadłowych konstrukcję z kompensacją, ZTCW, nie kosztuje fortuny...

    > Nie - poki napiecie w sieci jest, to ma dzialac synchronicznie z
    > siecia.

    No, ja bym wolał jednak dokładny czas...

    > A jak zabraknie, to ma przejsc na sprezyne i balans.

    A w jaki sposób... to w sumie jest mi obojętne, czy siedmioro krasnali z
    Sierotką Marysią, czy precyzyjny mechaniz, niewrażliwy na temperaturę i
    ciążenie.

    > A patrzyles na wspolczesne "werki" do elektroniczych zegarkow - ze
    > wskazowkami, ale tych bardziej skomplikowanych ?
    > Trudno to poskladac, no i dobra lupa potrzebna.

    Chyba nie... w każdym razie, z chińszczyzną sobie raczej radzę... trybiki
    palcami składam, raz trybikowi wszczepiłem kawałeczek stalowej szpilki, aby
    zastąpić utraconą ośkę. Nawet łyknęło. Nie wiem, czy dzisiaj palce by mi na
    to pozwoliły.

    Ja bym się skłaniał pobrać z sieci samą energię, na miejscu ją
    przekształcić, a jak zabraknie dostaw, to akumulator i podtrzymanie. I
    spokojna głowa, że mam czas do działania. Już wolę te 5 złotych doożyć i
    mieć spokój.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...