  • Data: 2017-04-17 13:43:41
    Temat: Re: Czujnik kontaktronowy i przekaźnik elektromagnetyczny
    Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie, skąd ta jego kapryśność? Winna jest ta mała siła, która ma
    > rozłączyć styki?

    Może za duży magnes? I magnesujesz styki kontaktronu. Miałem urządzenia
    w których kontaktronami były załączane R15 lub stycznik i mały silnik.
    Chodziły latami bez problemu. Tak, zdarzały się sklejenia ale to ułamek
    z ilości działających. Zwróć uwagę na prąd kontaktronu, ma zakres
    samooczyszczenia. A w ogóle to bym zmienił na halotron.
    Wojtek