  • Data: 2018-07-23 09:46:42
    Temat: Re: Czułośc odbiorników telefonów komórkowych
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/pj2e6h$ik4$1@dont-ema
    il.me
    *ToMasz* napisał(-a):

    > jeszcze jedna wskazówka. można położyć wszystkie telefony obok siebie
    > bez karty sim i zobaczyć jaki jest sygnał sieci umożliwiający
    > wykonanie połączenia alarmowego. ale ten test jest taki sobie. lepszy
    > niż żaden.

    IMHO, zły pomysł. Telefony mogą uzyskać zasięg z innego BTS-a niż sieci
    w której mamy kartę SIM. Więcej, dopuszczam myśl, że na każdym telefonie
    będzie to inna sieć z lokalnie dostępnych. Nie chce mi się tego
    sprawdzać, ale zdaje się przy wyjętej karcie SIM chyba nie jest
    wyświetlana sieć umożliwiająca wykonanie połączenia alarmowego.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675