  • Data: 2024-02-04 01:28:47
    Temat: Re: Czy HDD może pracować na boku?
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, February 3, 2024 at 10:16:33 a.m. UTC-6, heby wrote:

    > To raczej nie ma zwiazku ze "starymi" dyskami. Wydaje mi się że w
    > starych dyskach ramie z głowicami może nie być policzone na pracę pod
    > kątem i może nie trafiało poprawnie w sektory.

    To tak nie dziala., moze tak bylo jak glowicami machaly krokowce ale juz dawno tak
    nie ma.

    Dzis kontroler czyta sciezki na biezaco jak sie pod glowica przesuwaja i reguluje
    prad plynnie aby trafic w srodek sciezki albo nieco obok jak nie umie przeczytac
    sektora. Ale generalnie to nie tak ze 10 lat temu pamietal ze tyle V trzeba aby
    sciezke 12345 miec pod glowica.