eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTelewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywistość... › Re: Czy IPTV to telewizja? (bylo: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna .....), offtopic
  • Data: 2008-10-29 09:24:14
    Temat: Re: Czy IPTV to telewizja? (bylo: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna .....), offtopic
    Od: daniel <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie na przykład bardzo podoba się wizja wdrożenia tego u siebie, od
    strony dostarczenia klientowi rozwiązania, z którego byłby zadowolony.

    Nie przekonuje mnie jednak ta wizja od strony biznesowej.
    Jest kilka "ale"
    1. Model sprawdza się tylko w dużych blokowiskach, niestety tam już
    dawno kablówki są - i mówiąc uczciwie klienta nie przekona dodatkowo
    możliwość oglądania stron www na telewizorze, przepytałem nieco swoich
    klientów i takie odniosłem wrażenie
    2. Zmiana struktury sieci na "bez strat" to generalnie budowanie sieci
    całkowicie od nowa, przy czym koszt jest ogromny - nie chodzi tu
    przecież tylko o sam dlink "za 5 stów"

    Wielka szkoda, bo dostarczenie takiej telewizji dla klientów,
    abstrahując od kwestii biznesowej było moim marzeniem przez kilka
    ostatnich lat.