  • Data: 2002-09-28 08:57:06
    Temat: Re: Czy Neostrady zapchaja Polpak ?
    Od: "miab" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Szendzielorz napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witam,

    >No tak. Wiec poprostu uwierz ze sytuacja w ktorej 1200 userow
    >ciagnie non stop cos z sieci przez jedna tylko rure 622 Mbit (zauwaz,
    >ze mamy ich pare) jest w praktyce _niemozliwa_ do osiagniecia.
    >
    >SDI w starym woj. slaskim tez jest pareset (pare tysiecy?) a obciazenie
    >jakie generuja w katowickim polpaku nie przekracza 1% calej rury
    >155Mbit.
    >pozdr.

    SDI ma 4Mb/120 czyli srednio 33kb/usera a Neo+ 512kb/usera czyli 15
    razy wiecej. Obecnym 8 czy 10 tys uzytkownikow Neo+ odpowiada
    120-150 tys uzytkownikow SDI, a z tego co wiem to jest ich ze dwa
    razy mniej. Czyli obciazenie ze strony Neo+ spokojnie przekroczylo
    (a dzieje sie to w ciagu ostatnich dwu miesiecy) calkowite obciazenie
    ze strony SDI i stad moim zdaniem tak raptowne pogorszenie w sieci
    uzytkownikow roznych form POLPAK'u.
    Jal sie chce miec wielki swiat to trzeba miec wielkoswiatowy szkielet
    czyli tak rzad(albo i lepiej) wielkosci szybszy niz teraz.

    miab