    From: m...@m...eu.org
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy Neostrady zapchaja Polpak ?
    Date: Sat, 28 Sep 2002 13:03:33 +0000 (UTC)

    In article <X...@1...69.11.157>, Marek Moskal wrote:
    > Adam Szendzielorz napisal(a) [27 Sep 2002]:

    > Nie wszystko jest takie jakie sie wydaje, zwlaszcza od czasu
    > upowszechnienia sie aplikacji p2p (Napster/gnutella).

    Przeciez jak wszyscy beda wszsytko sciagac, to duza czesc zasobow bedzie
    u ludzi z Neo+, a oni jak to beda udostepniac, to juz inni nie
    beda sciagac od nich 512kbps, tylko 128kbps. Jesli wszystko mialoby byc
    ciagniete z predkoscia 512kbps to musialoby isc od ludzi z czyms innym
    niz Neo+, czyli pewnie z zagranicy od ludzi, ktorzy w wiekszosci tez maja
    ADSL, bo raczej malo jest uzytkownikow z np E1 w domu do wlasnego uzytku, co
    najwyzej dzielonym na kilkadziesiat innych uzytkownikow itd itp.
    Wiec w pierwszej kolejnosci moga sie zatkac wyjscia TPSA na swiat.
    Jesli nawet bedzie cos sciagane od ludzi w Polsce podlaczanych przez kablowki
    laczami symetrycznymi (np Autocom - 512kbps w obie strony), to zatkaja sie
    lacza kablowek do innych operatorow.

    Wedlug mnie szkielet TPSA nie jest zagrozony, ale moge sie mylic
    w oszacowaniach.

    > Poza tym "normalny" = taki jak wiekszosc, czyli oczywiste ze wiekszosc
    > uzytkownikow jest normalna ;P
    Tak zupelnie na marginesie: normalnosc to pojecie czysto wzgledne, bynajmniej
    nie znaczace "taki jak wiekszosc". Dla kazdego cos innego moze byc normalne.
    Ale to juz NTG.

    Pozdrawiam
    Adam Frankowski